Hop til indhold

indbrud i Ålborg

Featured Replies

Skrevet

vil hører om det er iorden og dele en video som jeg har fået til sendt 

den skulle samme fra ålborg den 21.12.22

Skrevet
Knægten skrev, for 45 minutter siden:

det blot en overvågningsvideo

Det er ulovligt som privatperson at dele overvågningsvideoer. 

Skrevet
Sutteålen skrev, for 12 timer siden:

Det er ulovligt som privatperson at dele overvågningsvideoer. 

så simpelt er det ikke.
En privat overvågningsvideo må gerne deles/vises, hvis de personer der fremgår på videoen har givet sit samtykke til offentliggørelse (indbrud er ikke = samtykke) eller politiet har frigivet videoen ifm med efterlysning af de personer der fremgår på videomaterialet.

Personligt vil jeg være kold over for at udstille en tyv, uagtet om han er efterlyst eller jeg har har samtykke, og kan jeg gøre det anonymt, så vil jeg give den gas

Redigeret af next

Skrevet
  • Author

det var blot da det var sket hos en gp 

Skrevet

Hvis du er i tvivl, så lad være.

Har du lyst, så gør det.

Redigeret af next

Skrevet
next skrev, for 3 timer siden:

Personligt vil jeg være kold over for at udstille en tyv, uagtet om han er efterlyst eller jeg har har samtykke, og kan jeg gøre det anonymt, så vil jeg give den gas

Lyder skræmmende, vil håbe du er 110 % sikker , inden du lægger noget op.

Skrevet
  • Author
sweetstone skrev, for 3 minutter siden:

som sådan vil jeg gerne lægge den op her men vil lige hører med admin her om det var okay 

kunne ikke se noget skidt i det mere noget godt 

Skrevet
sweetstone skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kan nøjes med 100%, mere er der ikke brug for

Skrevet
Knægten skrev, for 5 minutter siden:

som sådan vil jeg gerne lægge den op her men vil lige hører med admin her om det var okay 

kunne ikke se noget skidt i det mere noget godt 

Ergo du er i tvivl, hvilket betyder du skal lade være

Skrevet
next skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kan nøjes med 100%, mere er der ikke brug for

Det jeg reagerer på " kan jeg gøre det anonymt skal den satme have gas " det tager jeg kraftigt afstand fra.

Skrevet
sweetstone skrev, for 3 minutter siden:

Det jeg reagerer på " kan jeg gøre det anonymt skal den satme have gas " det tager jeg kraftigt afstand fra.

Taget ud af kontekst, er jeg enig med dig.

Men i den sammenhæng jeg mente, var det mere jeg gerne vil beholde min anonymitet over for den tyv der har stjålet fra mig.

Idioten der har stjålet fra mig, og jeg måske ikke ved hvem er, ønsker jeg ikke besøg af en gang mere.

Så kan jeg udstille en tyv for omverdenen, og jeg samtidig kan forblive anonym. Så gir jeg den gas.

Redigeret af next

Skrevet
  • Author
Vendelboen skrev, for 4 timer siden:

Hvad siger Politiet til videoen ?

ingen anelse har ikke snakket med dem aner ikke hvem gpen i video er 

har blot fået den tilsendt fra 2 gp hvor drn ene spurgte om jeg heg vil dele den her på siden og sagde det var i ålborg

Skrevet
Knægten skrev, for 3 timer siden:

ingen anelse har ikke snakket med dem aner ikke hvem gpen i video er 

har blot fået den tilsendt fra 2 gp hvor drn ene spurgte om jeg heg vil dele den her på siden og sagde det var i ålborg

Så skal du selvfølgelig ikke dele den.. 

Du - eller pigerne skal overlade den til Politiet.. 

Redigeret af Vendelboen

Skrevet
next skrev, for 22 timer siden:

så simpelt er det ikke.
En privat overvågningsvideo må gerne deles/vises, hvis de personer der fremgår på videoen har givet sit samtykke til offentliggørelse (indbrud er ikke = samtykke) eller politiet har frigivet videoen ifm med efterlysning af de personer der fremgår på videomaterialet.

Det har du ret i, dog lagde jeg bare til grund, at trådstarter ikke havde samtykke og, at der ikke var tale om en offentlig efterlysning, da trådstarter havde fået tilsendt overvågningsvideon. 

Skrevet

Din tanke

Knægten skrev, den 23.12.2022 at 20:11:

vil hører om det er iorden og dele en video som jeg har fået til sendt 

den skulle samme fra ålborg den 21.12.22

Det er ikke i orden. Du gør dig strafbar.

Skrevet
Sutteålen skrev, 1 time siden:

Det har du ret i, dog lagde jeg bare til grund, at trådstarter ikke havde samtykke og, at der ikke var tale om en offentlig efterlysning, da trådstarter havde fået tilsendt overvågningsvideon. 

TS er ret "mystisk" det stritter i alle retninger hvad han har af budskab...... man kan tolke alverdens ting på hans kryptiske formuleringer,  måske han er journalist på EB

Du gætter aldrig hvad der skete da han gik ind i kiosken.......

Redigeret af next

Skrevet
next skrev, for 38 minutter siden:

TS er ret "mystisk" det stritter i alle retninger hvad han har af budskab...... man kan tolke alverdens ting på hans kryptiske formuleringer,  måske han er journalist på EB

Du gætter aldrig hvad der skete da han gik ind i kiosken.......

Nej "Du gætter aldrig hvad der skete da han gik ind i kiosken......." er mere BT, selvom ekstrabladet næsten er på samme niveau .. men ikke helt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.