ungsurfer 6 Skrevet 23. December, 2022 (edited) Mona Narak kan helt klart anbefales, hun er meget smuk og sød, og så er hun faktisk også rigtig god til massage delen! https://annoncelight.dk/showad/357621 Redigeret 23. December, 2022 af ungsurfer link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 254 Skrevet 23. December, 2022 Ho ho ho. Jeg tror ikke på julemanden og denne anmeldelse 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungsurfer 6 Skrevet 24. December, 2022 det er jeg da ked af at høre, det er meget nyt for mig det her, faktisk første gang at jeg prøvede mig ud i det. Men vil da med glæde lige beskrive min oplevelse lidt bedre efter at have haft en del skader og smerter året ud pga surfing, så bestemte jeg mig for at prøve thai massage, og eftersom julen er trist og kedelig, hvorfor så ikke lige få 2 i en og få lidt glæde også Så jeg begynder at undersøge lidt hvilke muligheder jeg har i århus, og finder frem til en anmeldelse her på siden af Mona, og finder det meget tiltrækkende. Jeg er en ung fyr på 24, så forventer egentlig ikke det helt store og ved ikke rigtig hvad jeg går ind i, og eftersom jeg er studerende har jeg hellere ikke råd til det helt vilde. Men jeg ankommer på adressen og Mona åbner døren iført en gennemsigtig trøje med hvidt undertøj under, hvilket var meget tiltrækkende! Hun føre mig ind i massage rummet og jeg gør mig klar, igen jeg har ingen erfaring med dette, så ligger mig og prøver lige at få nervøsiteten lidt ned. Men hun kommer ind og smider den gennemsigtige top, og smiler sødt til mig. herefter begynder hun at give mig lidt massage, først ved siden af mig og så sætter hun sig overpå mig og det faktisk ikke dårlig massage, rigtig god og kan mærke det lige det sted hvor jeg havde sagt at jeg havde brug for det! tror hun kan mærke jeg ikke har prøvet det før, for hun vælger at placere min hånd sådan øverst på hende lår/numse (jeg vidste ikke om det var tilladt at mærke, så jeg holdte mine hænder pænt til siden haha ) da massagen er færdig og jeg bliver bedt om at vende mig, så smiler hun sødt til mig og giver mig et dejlig kompliment for mit udstyr hvorefter afslutningen begynder. Her holder hun øjenkontakt med mig hele vejen igennem, og teaser mig meget med stønnen og frække blik ved at hun bider i hendes læbe :O men ja helt igennem dejlig oplevelse, og som skrevet så er hun virkelig smuk, og kan klart anbefales! og jeg vil bestemt komme tilbage til hende så tænkte jeg ville skrive en anbefaling af hende, dog gik det lidt hurtigt og er lidt genert af det, så ville ikke lige gå for meget i detajle, men håber da dette hjælper lidt på det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
detgodeliv 28 Skrevet 24. December, 2022 er hun ikke thai ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungsurfer 6 Skrevet 24. December, 2022 detgodeliv skrev, for 3 minutter siden: er hun ikke thai ?? jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2009 Skrevet 24. December, 2022 ungsurfer skrev, 1 time siden: det er jeg da ked af at høre, det er meget nyt for mig det her, faktisk første gang at jeg prøvede mig ud i det. Men vil da med glæde lige beskrive min oplevelse lidt bedre Super fint skriv. Velkommen til. Sådan et besøg kan sagtens rende op flere hundredetusinde men dejligt er det. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg