Viborgfyr8800 0 Skrevet 23. December, 2022 Nogen der kender Anda, er hun et besøg værd? https://annoncelight.dk/showad/358350 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klaphatte 6 Skrevet 23. December, 2022 Hvis det er på Drosselvej i Bording er billederne med garanti falske. Jeg holder mig langt væk fra det sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 31hans07 Skrevet 24. December, 2022 Ja enig,Drosselvej bør undgås: uhumsk og misvisende fotos Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 264 Skrevet 24. December, 2022 Jeg har været på Drosselvej en enkelt gang. Det var meget fint og pigen passede med billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 26. December, 2022 Har været på Drosselvej fire gange, og har både haft gode og mindre gode oplevelser. For det meste ægte fotos, herunder 2 gange vellignende, og 2 gange fotos af ældre dato. Har ikke oplevet stedet som uhumsk, tværtimod. Anda kender jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg