Hop til indhold

Ukrainske og russiske kvinder levede som slaver på bordeller

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 23.12.2022 at 12:26:

20 bordeller.. Tænk lige hvor mange af jer der har stoppet bagmændenes lommer fulde

Det er flertallet af kunder vel ret beset føjtende ligeglade med, som de også er ligeglade bevidst eller fordi, de er for dumme, med at mennesker udnyttes, voldtages fysisk/psykisk pga kunders egne behov (uanset hvilken slags behov: ensomhed, fetisch ingen andre vil tilbyde, hudsult, tage trykket, uden kontakt seksuelt og/eller socialt)

… And Justice for All skrev, den 25.12.2022 at 23:57:

så er det ikke svært at spotte annoncer, hvor risikoen for tvang er stor. Alligevel får de masser af kunder, så mon ikke mange sexkøber er ligeglade med det moralske aspekt.

Det er det nemlig faktisk ikke og ville man/alle, kunne man blot træffe de aktive valg, at holde sig væk og fjerne alle 3-4-5 led af dette ulækre, menneskehandel (men de fleste kunder ser nok ikke disse piger som mennesker; gjorde de, stoppede de op og tænkte, lyttede, så konsekvensen bag deres små 15 og 30 minutters besøg, ville ethvert sundt og fornuftigt menneske jo stoppe øjeblikkeligt og enten helt holde sig væk eller vente/spare op og sikre sig 99%, at man brugte selvvalgte piger uanset nationalitet, der dog nok ofte i DK er netop danske til højere pris og jo med regler imod ubeskyttet sex, tis og bæ og alt det, mange kunder tilsyneladende vil have og sikkert ikke kan få andre steder).

Underligt så få ikke spørger sig selv i ædruelighed med hjernen tændt, om det ikke er underligt, at så mange udenlandske piger på 20-25 elsker at blive kneppet i hals, numse, tisse på folk, når nu de fleste af deres naboer, koner, døtre, kollegaer, eks-kærester IKKE har kunnet eller kunnet lide det.

Der må sgu være nogle virkelig gode skoler, der lærer disse piger op i urinsex, dildo i numsen og bare sutte 12-15 halvgamle, lugtende tissemænd uden kondom pr dag - kort efter Søren, Bo, Bjarne og Bent har været der og gjort nøjagtig det samme.

Sødt.

Skrevet

20 bordeller.. Tænk lige hvor mange af jer der har stoppet bagmændenes lommer fulde:mellow:.. Med alle de "helt sikkert" selvstændige udenlandske piger.. 

Prostitutions modstanderne må sidde og gnide sig selv i hænderne over sådan nogle sager<_<.. 

Klap hesten - der er ikke et eneste af de steder, som jeg har besøgt, der har været lukket. Fint, at bagmændene bliver retsforfulgt, men lad nu være med at moralisere, pls.

Skrevet

Prostitutions modstanderne må sidde og gnide sig selv i hænderne over sådan nogle sager<_<..

Ja  meget  sørgeligt,  ligesom  de  mange  skattepenge  der  unddrages  i  branchen.

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, 1 time siden:

Ja  meget  sørgeligt,  ligesom  de  mange  skattepenge  der  unddrages  i  branchen.

Jah, joh, det er vist ikke bare udenlandske glædespiger, handlede udenlandske piger osv., der unddrager skat. Moms er en ting øst for Storebælt, en tømrersvend tjener lige så meget som en direktør (altså, hvis man medregner de penge der ikke betales skat af) og hvad ved jeg.

Men det er jo altsammen lidt ligegyldigt i en tråd omhandlende at udenlandske piger handles og lever under slavelignende forhold. Eller det synes du måske ikke? Det mener du er OK? eller hvad?

Skrevet
tvr skrev, for 32 minutter siden:

Jah, joh, det er vist ikke bare udenlandske glædespiger, handlede udenlandske piger osv., der unddrager skat. Moms er en ting øst for Storebælt, en tømrersvend tjener lige så meget som en direktør (altså, hvis man medregner de penge der ikke betales skat af) og hvad ved jeg.

Men det er jo altsammen lidt ligegyldigt i en tråd omhandlende at udenlandske piger handles og lever under slavelignende forhold. Eller det synes du måske ikke? Det mener du er OK? eller hvad?

jeg skrev  meget  sørgeligt,  så  det  har  jeg  vist  givet  min  mening  tilkende  om.  og  jeg  skrev  også  'i  branchen'  så  der  mener  jeg  HELE  branchen.

og  så  lige  det  der  københavneri  med  at  moms  kun  er  en  ting  øst  for  Storebælt.  det  er  jo  noget  vrøvl.  jeg  har  endnu  til  gode  at  få  noget  uden  moms.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.