Hop til indhold

Ukrainske og russiske kvinder levede som slaver på bordeller

Featured Replies

Skrevet

20 bordeller.. Tænk lige hvor mange af jer der har stoppet bagmændenes lommer fulde:mellow:.. Med alle de "helt sikkert" selvstændige udenlandske piger.. 

Prostitutions modstanderne må sidde og gnide sig selv i hænderne over sådan nogle sager<_<.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

20 bordeller.. Tænk lige hvor mange af jer der har stoppet bagmændenes lommer fulde:mellow:.. Med alle de "helt sikkert" selvstændige udenlandske piger.. 

...yep, hold jer til de "helt sikkert" selvstændige Danske piger, der både betaler skat+moms faglig kontingent osv :mellow:

ediet: ser ud til det er en kjøvenhavner ting, med storby afdelinger.

Redigeret af Røvslikker

Skrevet

Rslikker: Når du nu mener det er en københavner ting hvorfor er det Stiften og TV2 Fyn der skriver om det og ikke de store sladreblade i København ?

Hvis du læste artiklen ordentligt, så er de tiltalt for virksomhed i Kbh, Århus og Odense og er tiltalt ved Retten i Odense.  

Men så må vi jo til at bede om CVR nr hos de skønne damer så vi kan konstatere at de er legit.

Desværre er der guf på modstandernes mølle, men er i bund og grund pga at man ikke fuldt ud akcepterer erhvervet og giver det fulde rettigheder ligesom alle andre erhverv.

Skrevet
moden libertiner skrev, for 31 minutter siden:

Men så må vi jo til at bede om CVR nr hos de skønne damer så vi kan konstatere at de er legit.

ja selvfølgelig....du får vel en kvittering hver gang du aflægger et visit, så får du jo fjernet enhver mistro mod pigerne, hele vejen rundt :mellow:

Skrevet

ja og trækker det fra i skat i mit firma som medarbejder pleje :D der skal bare stå diverse massage på fakturaen.

Svendene får selvfølgelig også lov. Og sekretæren er misundelig, men jeg har sagt til hende at hun også må købe sig en fyr eller kvinde og komme med fakturaen. :lol:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Prostitutions modstanderne må sidde og gnide sig selv i hænderne over sådan nogle sager<_<.. 

Jennifer, det er efterhånden gebrækkeligt at læse dine evige udfald mod alle udendlandske prostituerede og mænd der går til udenlandske prostituerede.

Menneskehandel er vederstyggeligt og denne sag er forfærdelig. Men hvorfor skal du spænde den for din vogn? Som alle danske prostituerede var uafhængige fra banderne og rockerne. Vorherretilhest.

Redigeret af wag

Skrevet
wag skrev, for 57 minutter siden:

Som alle danske prostituerede var uafhængige fra banderne og rockerne.

Det tror jeg faktisk de er .. altså uafhængige af banderne og rockerne.
Der er flere grunde.
Det har f. eks. at gøre med de danske pigers måde at organisere deres arbejde.
Det er alt for bøvlet til, at det kunne betale sig for en kriminel organisation.
Mit indtryk er, at de arbejder i netværk - omkring at skaffe lokaler, støtte hunanden osv. 
Meget på samme måde som f. eks. terapeuter og alternative behandlere også gør ... 
Det er ret svært at organisere på dén måde 'ovenfra' ... 
Også i forhold til udbyttet, også fordi mange af pigerne har ret få vagter ... 

Jeg har besøgt en del danske piger over årene, men jeg véd godt at det selvfølgelig ikke giver et helhedsbillede ... osv ..

Vedr. oplægget, så har jeg læst et par steder at politiet er blevet kraftigt kritiseret for manglende indsats omkring opfølgning af sager om menneskehandel.
Derfor vil der nok blive flere sager i fremtiden.
Politisk tror jeg det i første omgang handler om flere bevillinger - og en kraftig løftet pegefinger - til politiet på området ... 
Men hvordan det i øvrigt vil vise sig politisk, er måske svært at sige ... 
Jeg tror ikke det er helt eentydig, der er argumenter både den ene og den anden vej ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

moden libertiner skrev, for 2 timer siden:

det kan du jo gøre, og se om du får noget ud af.... Mit gæt er, at det gør du ikke. Og det er vel også ligegyldigt.

wag skrev, for 56 minutter siden:

Jennifer, det er efterhånden gebrækkeligt at læse dine evige udfald mod alle udendlandske prostituerede og mænd der går til udenlandske prostituerede.

Men hun har jo en pointe. Hvis der er tale om 20 bordeller, så er det jo altså rimeligt mange i én sag alene. Og der har alle mænd der har besøgt disse piger altså et medansvar. Det vrimler med advarsler (bla herinde) om at udenlandske piger kan være handlede og/eller lever og arbejder under kummerlige forhold - ignorerer man det, eller tænker "hun er ihvertfald selvstændig" uden at vide det med sikkerhed, går man jo prostitutionsmodstandernes ærinde. Enhver kan jo gøre som de vil. Men det er godt nok hyklerisk at sige "jeg er imod handel handel med kvinder, og hende den 20 årige ungarer dér, er helt 100pct selvstændig". For det peger al evidens jo på simpelt hen ikke er tilfældet. At den 20 årige er selvstændig altså

Skrevet
wag skrev, 1 time siden:

Menneskehandel er vederstyggeligt og denne sag er forfærdelig. Men hvorfor skal du spænde den for din vogn? Som alle danske prostituerede var uafhængige fra banderne og rockerne. Vorherretilhest.

Jeg har ikke påstået der ikke fandtes selvstændige udenlandske piger.. Jeg tror selv jeg flere gange har nævnt at jeg selv har arbejdet med den type piger i saunaklubben og også på de forskellige danske bordeller jeg har arbejdet på igennem tiden.. 

Jeg har ikke lige nogen ide om hvad det er for en vogn du mener jeg har spændt bag mig.. Men du er velkommen til at uddybe og ellers..... :

Du er mere end velkommen til at fuldstændig ignorerer mine opslag.. Det faktisk en mulighed fra site's side af.. 

Skrevet

Ja der er sikkert en del danske kvinder der har orden i tingene cvr nr osv. Meen jeg er ikke mere blåøjet end at der også er en del danske kvinder der IKKE har papirerne i orden.

Og fred være med det.

Personligt holder jeg mig fra de østeuropæiske kvinder, dels tænder de mig ikke, man kan ikke tale ordentligt sammen med dem og så har jeg den nagende fornemmelse af at der er andre bag dem. Så er den ged barberet. De sydeuropæiske og sydamerikanske og afrikanske ligeså. Selv om de jo kan være meeget flotte og varme.

Thai kvinder så, ja de er squ dejlige, men der er sikkert en hel del der heller ikke har orden i papirerne, der er flere sager om turistvisa mm. 

Men jeg har været hos nogle dejlige kvinder og når de er rimelig faste i deres lokation og ikke farer rundt i landet fra den ene klinik til den anden, har jeg en tro på at de har papirerne i orden. Ofte er de gifte eller har været og har derfor et dansk efternavn, dels bliver de ret ofte 'besøgt' af politiet. Nogle jeg kender lokalt har berettet at de bliver besøgt flere gange årligt. Og jeg ved der er CVR nummer tilknyttet adressen. 

Så jeg undrer mig over at en så stor operation som den indledningsvis omtalte ikke er blevet opdaget for læænge siden.

Så mht thai'er er jeg allergisk overfor dem der farer rundt, tænk hvis jeg nu blev virkelig glad for deres ydelser og så er de pludselig i Jylland. Så de løse besøger jeg ikke.

At de faste så tager på ferie i hjemlandet tager jeg med sindsro. Så må man bare have en anden i baghånden :)

Skrevet

Sagen blev diskuteret i foråret. Det er det kartel med bl.a. ruffere, der har kørt de lækre, unge øst-kvinder med prof. billeder og enslydende menuer og priser rundt mellem de tre byer. Ofte kendt som "Selfie-banden" og af mange fejlagtigt omtalt som "den lettiske mafia". Der var dog en af rufferne, der var fra Letland, så måske ikke helt skævt.

Skrevet
moden libertiner skrev, for 2 timer siden:

ja og trækker det fra i skat i mit firma som medarbejder pleje :D der skal bare stå diverse massage på fakturaen.

Vil det sige at du tager fra vores alle sammens fælleskasse til dine besøg for sex?

Jeg betaler gerne hvad der koster, men jeg foretrækker kun at betale for mine egne besøg.

Skrevet
wag skrev, for 3 timer siden:

Det bunder i jalousi, fordi de udenlandske kvinder er populære. 

Skrevet
ChristianX skrev, for 28 minutter siden:

Hold nu op med sådan et primitivt svar. Det er den evige samme rille hver gang en dansk glædespige ytre deres mening.

Det er fint hvis man tænder på den ene eller anden eller begge type kvinder. 
Hvis du spørger de danske gper så tror jeg ikke nogen af os veletableret gper ser de udenlandske som vores konkurrenter. Jeg tror du vil blive overrasket hvis du vidste hvor mange mænd ude i den virkelig verden ikke kunne drømme om at besøge de udenlandske kvinder. Deres opfattelse er at .

1. Chancen for de ikke gør de frivilligt er høj.

2. De snyder med fotos

3. De snyder med ydelser.

4. De taler ikke et sprog der kan forståes.

5. Der er for mange tillæg.

6. De dobbelt booker.

7. Priserne er så lave at de virker desperate .

Det er nogle af de kommentar der kommer frem når man ligger og hygge snakker med de dejlig mænd.

Skrevet

I min mangeårige karriere, så har det heldigvis været ganske få besøg, hvor jeg har syntes, at der var noget galt. Jeg er rimeligt sikker på, at hvis der en handlet slavekvinde, så vil hun med tiden få kommunikeret til gæsterne, at noget er helt galt, og så træder politiet til. Ellers så kan vi selvfølgelig godt forstå, at hvis man kommer fra et fattigt og korrupt land, så er det meget attraktivt at sælge i Danmark, også selv andre end pigen selv tjener godt på det.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Hold nu op med sådan et primitivt svar. Det er den evige samme rille hver gang en dansk glædespige ytre deres mening.

Det er fint hvis man tænder på den ene eller anden eller begge type kvinder. 
Hvis du spørger de danske gper så tror jeg ikke nogen af os veletableret gper ser de udenlandske som vores konkurrenter. Jeg tror du vil blive overrasket hvis du vidste hvor mange mænd ude i den virkelig verden ikke kunne drømme om at besøge de udenlandske kvinder. Deres opfattelse er at .

1. Chancen for de ikke gør de frivilligt er høj.

2. De snyder med fotos

3. De snyder med ydelser.

4. De taler ikke et sprog der kan forståes.

5. Der er for mange tillæg.

6. De dobbelt booker.

7. Priserne er så lave at de virker desperate .

Det er nogle af de kommentar der kommer frem når man ligger og hygge snakker med de dejlig mænd.

argh ikke de populær udenlandske piger, der er jeg overbevist om du tager fejl. 

1 de er frivillig.

2 de snyder ikke med foto, det har de ikke behov for.

3 de snyder bestemt ikke med deres ydelser, tværtimod.

4 de taler perfekt engelsk ofte veluddannet.

5. ja de har tillæg for nogen ydelser.  vel også fair nok. 

6. Aldrig oplevet de dobbelt booker. 

7. priserne er ikke laver end dine. bestemt ikke desperat. 

Dem der har flere virkelig gode anmeldelser, tager du faktisk aldrig fejl af. 

så syntes bestemt ikke det fair du tager dem over en kam, for kan blive lige så skuffet over de danske piger.

vil faktisk sige hvis du går skuffet fra dem jeg kender til er det din egen opførsel der gør det.

at du tror fordi de er udenlandsk kan tillade dig hvad du har lyst til. Behandel dem ordentlig så får du igen.

Desuden er mange af dem fair og loyale. siger fra hvis de ikke er helt friske. 

så ved altså ikke hvem de mænd besøger ihvertfald ikke dem jeg besøger. 

Redigeret af TT123

Skrevet
ChristianX skrev, for 2 timer siden:

Og den dag jeg føler de napser mine gæster så kan det da være jeg ville føle noget jalousi, jeg er jo bare et menneske som alle andre med alt hvad der til hører..

Jeg synes til gengæld det er et total upassende svar i en tråd der handler om kvinder der er blevet udnyttet og pumpet for penge, tvunget til at arbejde lange dage med få og korte pauser osv osv osv.. Fordi jeg er da klaaaaart jaloux på deres arbejde:ph34r::lol:.. 

Skrevet

AB jeg håber du har læst min undertekst :D

Jeg betaler af egen kasse og har gjort det hele mit liv, bortset fra kæreste/ægtefælle sex men det er noget andet.

Ægtefælle delen har jo kostet alt hvad jeg ejer og har, men jeg kunne snyde lidt med lommepengene så der blev råd til købe kvinder. :)

Til sagen:

Nu er vi vist også ved at komme ud i afsporing af debatten, danske eller udenlandske kvinder er jo ikke temaet her, men at det endelig er lykkedes at få skovlen under nogle af de mænd der driver rufferi.

Der er sikkert flere, der kommer garanteret nye til, og såfremt politiet satte bare en rimelig dygtig opdager til deltids at følge med i annonceringen ville det være rimeligt let at udpege de mest sandsynlige steder der drives rufferi. Så der målrettet kunne sættes ind. Nettet ville blive mere fintmasket og en del kvinder ville blive eskorteret til grænsen og over den. Om man fanger bagmændene er sikkert lidt sværere men kunne formentlig med en relativ lille indsats gøres i væsentligt større omfang end i dag.

Skrevet
TT123 skrev, 1 time siden:

argh ikke de populær udenlandske piger, der er jeg overbevist om du tager fejl. 

1 de er frivillig.

2 de snyder ikke med foto, det har de ikke behov for.

3 de snyder bestemt ikke med deres ydelser, tværtimod.

4 de taler perfekt engelsk ofte veluddannet.

5. ja de har tillæg for nogen ydelser.  vel også fair nok. 

6. Aldrig oplevet de dobbelt booker. 

7. priserne er ikke laver end dine. bestemt ikke desperat. 

Dem der har flere virkelig gode anmeldelser, tager du faktisk aldrig fejl af. 

så syntes bestemt ikke det fair du tager dem over en kam, for kan blive lige så skuffet over de danske piger.

vil faktisk sige hvis du går skuffet fra dem jeg kender til er det din egen opførsel der gør det.

at du tror fordi de er udenlandsk kan tillade dig hvad du har lyst til. Behandel dem ordentlig så får du igen.

Desuden er mange af dem fair og loyale. siger fra hvis de ikke er helt friske. 

så ved altså ikke hvem de mænd besøger ihvertfald ikke dem jeg besøger. 

Nu er det ikke hvad jeg tror men 8 ud af 10 af de mænd jeg leger med har den opfattelse så det forholder jeg mig til. Min personlig mening om udenlandske gp er ganske simpel . Er de her frivillig fint. Er de her af nød eller tvunget er det en returbillet til hvor de kom fra og bagmændene skal sættes til at skovle sne i Serbien på livstid. 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 9 minutter siden:

Nu er det ikke hvad jeg tror men 8 ud af 10 af de mænd jeg leger med har den opfattelse så det forholder jeg mig til. Min personlig mening om udenlandske gp er ganske simpel . Er de her frivillig fint. Er de her af nød eller tvunget er det en returbillet til hvor de kom fra og bagmændene skal sættes til at skovle sne i Serbien på livstid. 

Så forholder jeg mig til at 8 ud af de 10 mænd du leger med er håbløst gammeldags, virkelig ikke ved hvad de snakker om. 

Det er så det gode ved EG, At de gode flotte søde udenlandske piger bliver belønnet positivt og ikke negativt.

Men lad den nu ligge der. I øverigt vil jeg give dig fuldstændig ret i den anden ting. bortset for at håber du mener sibirien. ;-)

Skrevet
Frodige Ida skrev, den 23.12.2022 at 22:20:

Er de her frivillig fint. Er de her af nød * snip *

De er her fordi de kan tjene mere end i deres hjemland og det er selv når de skal aflevere 50 % eller mere til deres alfons.

Jeg synes faktisk de udenlandske har deres berettigelse i og med tilgangen af danske piger er tæt på nul. 

Der hvor jeg synes tråden knækker er, når deres gæster med næb og klør afsværger at de har en alfons fordi de giver en god oplevelse. 

Man skal bare holde øje i gaden i Odense med en varevogn med skiltet " GRATIS FISSE " - så finder man ud af hvor dem med dårlige anmeldelser lærer gamet. 

Jeg synes det må være op tìl den enkelte gæst hvad han vil betale for men det er naivt at tro der ikke foregår lidt af hvert bag kulisserne.

Knus Pia 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 23.12.2022 at 12:26:

Der er nu også danske piger, som enten er tvunget eller presset ud i prostitution. Når det er sagt, så er det ikke svært at spotte annoncer, hvor risikoen for tvang er stor. Alligevel får de masser af kunder, så mon ikke mange sexkøber er ligeglade med det moralske aspekt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.