Hop til indhold

Recommended Posts

 

 

JenniferThelady

Det er vist længe siden at der sidst er skrevet en anmeldelse af hende. Jeg har efterhånden besøgt hende end del gange, så må vel betegnes som en stamkunde.

Billederne på hendes annonce er ægte, og heldigvis ikke manipuleret, så man møder det man ser.

https://annoncelight.dk/showad/277662

Søger man en GP, hvor det kan være svært at skelne imellem købsex og dejlig intens ”kæreste sex” er hun et sikkert valg. Hun giver rigtig meget af sig selv, og er med hele vejen, både i de dybe tungekys, de orale specialiteter,  og de forskellige stillinger.  Hun er ligeledes yderst berøringsvenlig og……. hun tager også gerne styringen, når der skal rides, hvilket kan føre til at hun får dejlige orgasmer, og somme tider også sprøjteorgasmer. Det er selvfølgelig ikke et must fra hendes side, men er der god kemi, og kan hun fornemme at gæsten er med på at hun tillader at bruge gæsten, gør hun det. Hun er ligeledes også rigtig god til, at sikre sig at gæsten går tilfredsstillet derfra.   Alt i alt taler vi købesex i særklasse for de særligt udvalgte, som der står i hendes annonce. Det med gensidig sex mener hun Sgu.

I hendes annonce står der også at hun tilbyder diverse lege som den frække skole pige ansættelse af sekretær og hvad fantasien ellers rækker til.

Efter nogle besøg tænkte jeg, at jeg da skulle prøve legen, hvor den frække skolepige havner på rektors kontor.

På dagen skrev jeg en sms da jeg var ankommet til stedet.  Det varede lidt så  svarede hun ”kom bare ind”.  Jeg gik til hoveddøren og blev lukket ind som jeg plejer. Hun siger så ”du smutter lige ind på værelset, så kommer jeg om et øjeblik.” og væk var hun. Jeg bemærkede at der var sat et lille papskilt på døren ind til hendes frække værelse. Der stod Skolerektor – kontor.  

Den frække og ulydige skolepige. 

Jeg trådte ind på mit kontor ”Rektors kontor”  og lukkede døren.  Jeg havde til dagens anledning taget mørke bukser, en hvid skjorte og en vest på. Jeg satte mig ned ved det lille anretter bord, og skænkede et glas rosé vin, og prøvede at slappe af, hvilket selvfølgeligt var umuligt når man ligesom kender den film og handling der skal udspille sig om lidt, og hvor man har en af hovedrollerne.

Pludselig hører jeg der bliver banket på døren.  Jeg svarer med min bedste autoritære stemme ”jaaaa, kom ind” Døren går op og Jennifer træder ind. Det giver et lille gisp i mig, for fuck hun ser fræk og lækker ud. (kig annoncen billederne 12,13 16.17)

Jeg kender godt hendes navn, og har af og til set hende på skolen, men har aldrig talt med hende.  Det skal dog siges, at jeg godt vidste at hun på et tidspunkt ville havne på mit kontor.  Det vidste jeg dels fordi hendes skoleuniform ikke levede helt op til normerne omkring almen tækkelighed  og dels fordi hendes tysklærer fru Thomsen jævnligt klagede over hende opførsel, frækhed, påklædning med videre på lærerværelset.

Jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at kigge på hendes ansigt og øjne. Jeg siger ”Værsgo at tage plads og fortæl mig så, hvorfor du er havnet på mit kontor”

Hun sætter sig ned, og hele hendes holdning, ansigtsudtryk, og placere benene lidt over kors m.v så  hun ligner uskylden selv.  Med sagte stemme siger hun  ”Du må altså hjælpe mig.  Fru thomsen er altid på nakken af mig”. 

Jeg svarer ”hvorfor er hun så det”.  Hun siger så ”Hun er jaloux over ikke at være så lækker og populær mig”.  Jeg rømmer mig og siger ”Det var da ellers noget af en påstand. ” og forsætter ”Det kunne måske også have noget at gøre med, at du sjælden er forberedt og følger med i undervisningen og….. for øvrigt er din påklædning ureglementeret”.

Hun kigger så lidt undersøgende på mig og siger med en sagte kælen stemme ”Hr. Petersen, vi lever altså i år 2022, og man behøver vel ikke at klæde sig som man gjorde i det 18´nr århundrede”. 

Jeg svarer ”det er jeg så ikke helt enig i. Jeg synes faktisk godt at man stadig kan se ung og dejlig ud, selvom nederdelen er længere og skjorten er knappet”  Hun rejser sig op, stiller sig lige foran mig og siger ”synes du ikke selv, at jeg er flot og sexet”, samtidig med at hun stryger mig igennem håret.

Jeg siger så ”sæt dig lige ned igen. Det er sådan set sagen uvedkommende om jeg synes du er sexet. Min opgave er at styre skolen og sørge for at eleverne lærer noget” Hun bliver helt stille, og jeg foresætter så ”jeg tænker det er bedst at jeg taler med dine forældre”

”Nej, det må du ikke de tager mig bare ud af skolen og sender mig på en eller anden kristen efterskole langt ovre i det mørke Jylland”.  Hun rejser sig igen og siger ”Det må du virkelig ikke gøre hr. Petersen, jeg vil gøre alt for at du ikke indkalder min forældre og hvis jeg også kunne få en anden tysklærer.  Inden jeg når at reagere har hun sat sig på skødet af mig.  Jeg kan mærke pulsen stigen, og noget rører på sig.  Jeg kan sådan set heller ikke undlade at bemærke, hendes sexede krop, og dejlige duft. Det er ligesom tiden står stille og tankerne farer rundt i hovedet, om alt muligt andet end hvad en rektor skal tænke på i den situation.

Som hun sidder der læner hun sig helt ind til mig, og kysse mig forsigtigt på øreflippen. Jeg kan mærke hendes varme ånde og tunge i og omkring øret.  Jeg tænker overhovedet ikke klart, så nærmest på refleks søger mine hænder først ned på hendes hofter og dernæst tager de forsigtigt fast om hendes numse. 

Hun trækker sig lidt tilbage og begynder at knappe skjorten mere op en den allerede er.   Det er så her at jeg genvinder fatningen og siger.  ”sæt dig lige tilbage på din stol”

Det gør hun så, og siger ”hvorfor er du for øvrigt så pænt påklædt i dag”  jeg svarer ”Det er fordi jeg skal i teateret med fru petersen i aften, og jeg kan ikke nå hjem og skifte” Hun rejser sig igen, og imedens vi taler videre går hun over til døren, Hun spørger om hvad forestillingen hedder. Jeg svarer ”Dødsdansen”.  Hun låser døren og siger det lyder lidt kedeligt.  Jeg svarer et eller andet, som jeg ikke længere kan huske, men jeg kan huske at hun pludselig sat på hug imellem mine ben. Hun lynede lynlåsen ned, og sagde ”Tja nu kan du jo enten gøre modstand eller give slip og nyde mine orale kvaliteter”.  Jeg evnede slet ikke at sige fra. Jeg betragtede bare hendes dejlige store læber der nærmede sig min stive p, som hun elegant havde fået fiske ud af bukserne.  Hun kiggede kort på pikken, åndede på den og tog den forsigtigt ind i munden.  Fuck det føles godt, jeg lænede mig lidt tilbage for rigtigt at nyde det, men hun tog den ud af munden og kiggede mig direkte i øjnene, og sagde rimeligt sejrsikkert.  ”når du nu kommer hjem fra teateret hr. Petersen, så kan du tænke på mig og det jeg gør nu, imedens du skal dyrke sex med fru Petersen”

Hun fik ret, og jeg vil afsluttede med en af de berømte afsluttede vendinger der tit benyttes i anmeldelser:  ”Og hvad der ellers skete bliver imellem Jennifer og Jeg”

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...