Hop til indhold

Petite Mila in Aarhus C ( Igen en god oplevelse)

Featured Replies

Skrevet

Jeg har for 2. gang besøgt Petite Mila https://annoncelight.dk/showad/349420 Til en omgang jule hygge.   Hvis man er til en lille petit model, så lyver Mila ikke.   Jeg vil sige at høje og vægt passer meget godt.  Der står C skål.  Det vil jeg så ikke helt give ret i.  Men nogle dejlige ung pige bryster er det nu.  Hendes billeder kunne godt være hende. (dog igen passer bryster ikke helt)

Service og pris var super god, og nok klart en pige jeg vil besøge igen.   Jeg hørte hende til hvor langt tid hun var i byen.  Og hun sagte at hun var i Aarhus til Mandag den 26/12  og ja hun var på job den 24/12  hvis man skulle få lyst til en lille julegodte :-) 

Så søger man en lille ung pige, Så vil jeg sige at Mila, er et godt bud.    Hvis jeg ikke husker forkert, så ville hun tage til Randers bag efter. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.