Hop til indhold

Advarsel: Mira

Featured Replies

Skrevet

Skrev med Mira i går og aftalte to timer

Hun skrev frækt og var med på meget. Sagde at hun var gået fra kæresten og ville noget sjov.

Jeg skulle ringe når jeg var på vej. Det fik jeg så at vide at hun dagen før var blevet rullet for 6.000 så nu ville en ven tage imod pengene. Alarm 1!!!!

Lidt nysgerrig dukkede jeg op på adressen og blev mødt af en ung fyr det ville have pengene så jeg kunne gå til Mira. Men jeg var ikke interesseret i at betale for noget uden en vis sikkerhed så jeg ville se pigen inden han fik penge. Advarsel 2

Det måtte jeg ikke for nu var det hendes plejefamilie hun var bange for og jeg når ikke komme i nærheden af lejligheden jeg måtte ikke ringe til hende. Advarsel 3

Der knækkede filmen for mig. Trods et par samtaler med igen blev situationen aldrig ændret og jeg tænkte det var bedst at smutte.

Historien om at det var sidste dag holder ikke for i dag et hun(de) på igen.

Tænker at de har en god case, hvis han havde fået pengene (Kunden giver), men at tage den ville være røveri.

Jeg er fuldt ud klar over at det var naivt og at jeg tidligere i processen skulle være smuttet. 

Skrevet

Og så følger de minsandten med på EroGuide :P 

Annoncen forsvinder meget hurtigt. 

Skrevet

Ja, vi skal vist være meget glad for alle disse advarsler her på eroguide......ærgerligt, at du ikke nåede at læse tråden om "22 årig Københavner...."...må sige, at man efterhånden har erfaret sig til en temmelig god fornemmelse for hvad der er svindel og hvad der er ægte,....men hvis du er ny i dette game kan du virkelig blive snydt af disse syge tabere:twisted:

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet

Jeg er glad for man kan følge med herinde og læse hvad der sker. Jeg er selv helt ny i det her game. Tak for det.

Skrevet

Øhhhh jeg har mødt hende”

Skrevet

Forstår ikke at man ikke skrive hvis du er bliven snyd, istedet for at ødelægge den stakkels ømdømme hun er ægte. 
 Har haft gode oplevelser med hende, ja jeg skulle betale til dude, ja hun er real og noget af det sødeste, hun forhaster ikke med tiden, hun tager sig god tid, hun er åbent og sød

Skrevet
Sallyi skrev, 1 time siden:

Så har du sikkert også mødt julemanden. 

Skrevet
Sallyi skrev, for 1 time siden:

Nåh, nåh da...ser man det!......så var det måske dig der rullede Mira for 6.000 kr...eller hva'?:D:D:D....din lille sigøjnerbandit:twisted:

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet

Det er LIDT sjovt Sallyi kun dukker op når dette tydelige scam bliver påpeget B).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.