Guest Mågen Skrevet 22. December, 2022 Hej derude Nogle erfaringer med Michel 48? Synes ikke jeg kan finde noget. Der må være nogle faste kunder derude, som har været i spaen med hende https://annoncelight.dk/showad/356374 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. December, 2022 Hejsa. Ja jeg besøgte hende for ca 3 uger siden, og det var ikke noget at skrive hjem om. Det med at man får en Unique oplevelse hvor man er i centrum kan jeg ihvertfald ikke genkende. Vi startede med at ligge og kæle og jeg ville røre missen, men hun vil ikke have fingre i fissen.Så ville hun sutte og det var vel ok men ikke meget indlevelse. Og så knaldede vi og da jeg kom var det slut selvom jeg prøvede at få en omgang mere. Ikke noget jeg vil gentage ihvertfald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mågen Skrevet 22. December, 2022 Tak (y) Djurslandgutten skrev, for 5 timer siden: Hejsa. Ja jeg besøgte hende for ca 3 uger siden, og det var ikke noget at skrive hjem om. Det med at man får en Unique oplevelse hvor man er i centrum kan jeg ihvertfald ikke genkende. Vi startede med at ligge og kæle og jeg ville røre missen, men hun vil ikke have fingre i fissen.Så ville hun sutte og det var vel ok men ikke meget indlevelse. Og så knaldede vi og da jeg kom var det slut selvom jeg prøvede at få en omgang mere. Ikke noget jeg vil gentage ihvertfald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 15 Skrevet 3. Januar, 2023 Jeg har besøgt hende et par gange og har ikke oplevet, at der var "forbudte områder" Hendes priser er i overkanten, men hun kigger ikke på uret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg