Hop til indhold
Guest Mågen

Michel 48

Recommended Posts

Gæst

Hejsa. Ja jeg besøgte hende for ca 3 uger siden, og det var ikke noget at skrive hjem om. Det med at man får en Unique oplevelse hvor man er i centrum kan jeg ihvertfald ikke genkende. Vi startede med at ligge og kæle og jeg ville røre missen, men hun vil ikke have fingre i fissen.Så ville hun sutte og det var vel ok men ikke meget indlevelse. Og så knaldede vi og da jeg kom var det slut selvom jeg prøvede at få en omgang mere. Ikke noget jeg vil gentage ihvertfald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mågen

Tak (y) 

Djurslandgutten skrev, for 5 timer siden:

Hejsa. Ja jeg besøgte hende for ca 3 uger siden, og det var ikke noget at skrive hjem om. Det med at man får en Unique oplevelse hvor man er i centrum kan jeg ihvertfald ikke genkende. Vi startede med at ligge og kæle og jeg ville røre missen, men hun vil ikke have fingre i fissen.Så ville hun sutte og det var vel ok men ikke meget indlevelse. Og så knaldede vi og da jeg kom var det slut selvom jeg prøvede at få en omgang mere. Ikke noget jeg vil gentage ihvertfald.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende et par gange og har ikke oplevet, at der var "forbudte områder" :D

Hendes priser er i overkanten, men hun kigger ikke på uret ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...