madert 39 Skrevet 22. December, 2022 Hej Jeg ved ikke hvordan man linker til hende for hun er ikke på de gængse sites men på Snapchat. Hun hedder kjd22896 på Snapchat men jeg kan ikke finde anmeldelser af hende herinde men hun ser dejlig ud. Hun annoncerer ikke konstant men ret ofte - dog ikke lige i dag. Er der nogen der har erfaring med hende - især brysterne ser spændende og ret store ud. M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BBWViborg Skrevet 22. December, 2022 Hej. Det er mig du omtaler, og for god ordens skyld vil jeg bare lige kommentere, at jeg IKKE har tider i øjeblikket, og at man altså kun skal tilføje den angivne Snapchat, når man ønsker at lave en aftale (når jeg har tider igen). god jul! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 38 Skrevet 25. December, 2022 Har besøgt hende for længe siden, tror det var i foråret eller måske sidste år. Hun er stor, med nogle dejlige kæmpe bryster. Skide sød og rigtig vild og fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg