Hop til indhold

Recommended Posts

snu skrev, for 39 minutter siden:

nogle der kender eller har besøgt ladygitte i kolding 

har skrevet et par gange men der sker ikke noget 

http://ladygitte.dk/

har du søgt på lady gitte herinde der er en del omtale af hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Darksidw

Jeg har besøgt Lady Gitte i de sidste 5 år og det var nogle fantastiske oplevelser med hin, men hun er blevet en anden person desværre til det  dårlige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darksidw skrev, den 21.12.2022 at 23:21:

Jeg har besøgt Lady Gitte i de sidste 5 år og det var nogle fantastiske oplevelser med hin, men hun er blevet en anden person desværre til det  dårlige. 

er hun stadig aktiv  og modtager besøg ?

hvad mener du med blevet en anden person desværre til det dårlige ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Darksidw

Jeg har besøgt Lady Gitte flere gange og det var super men nu vil hun ha forud betaling på halvdelen af beløbet samt email kommunikation ikke er godt fra hin , har altid holdt mine aftaler hos hin og betalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darksidw skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har besøgt Lady Gitte flere gange og det var super men nu vil hun ha forud betaling på halvdelen af beløbet samt email kommunikation ikke er godt fra hin , har altid holdt mine aftaler hos hin og betalt.

okay... .det lyder ikke godt.. men tror du hun har et sted eller er hun bare ude på at snyde for folk for penge ?.. .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Darksidw

Som sagt har jeg altid haft nogle gode seancer med Gitte men hun ændre sig og flere har haft nogle problemer med hin, det kan du selv søge lidt om her på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darksidw skrev, for 7 timer siden:

Som sagt har jeg altid haft nogle gode seancer med Gitte men hun ændre sig og flere har haft nogle problemer med hin, det kan du selv søge lidt om her på siden.

ja har læst hun har snydt folk for penge... men nu spørger jeg dig igen  og skal gøre det tydeligt så det er nemt at svare

ved du om Gitte stadig arbejder og har et sted ???????

har du forsøgt at få en aftale med hende indenfor de sidste 3 måneder ? sagde hun ja til aftale ?

Redigeret af biker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Darksidw

Jeg ved ikke om hun stadig har sit sted i Kolding eller er i denne verden længe , jeg fik en aftale med hin i november hvor hun vil ha 2000,- i forskud som jeg sagde nej til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darksidw skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved ikke om hun stadig har sit sted i Kolding eller er i denne verden længe , jeg fik en aftale med hin i november hvor hun vil ha 2000,- i forskud som jeg sagde nej til.

Sidst jeg kørte forbi i Kolding stod der stadig LG, så hun er der måske stadig og hjemmesiden siger ikke andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg kørte forbi stedet i Kolding var lokalet tømt og der stod til leje i vinduet, så tror ikke hun er aktiv mere. Det var mellem jul og nytår

 

Redigeret af Slaven_Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, den 9.1.2023 at 19:18:

Sidst jeg kørte forbi i Kolding stod der stadig LG, så hun er der måske stadig og hjemmesiden siger ikke andet.

Der står ikke LG

Jeg er blevet forsøgt snydt for penge af lady Gitte men med flere lange mail og sms fik jeg en tur hos hende.

Hun aflyste flere gange inden det lykkedes. 

På min ferie skrev hun at hun ville have mig tilbage da jeg er hardcore slave men jeg afviste hende da hun for mig var

meget ustabil når der var bestilt tid. Jeg meddelte hende at jeg havde fundet mig en stabil domina som var stabil og 

samtidig mere hård end hende selv. Det skal siges at lady Gitte var meget hård når hun fik lov at mishandle kønsdelen. 

Jeg er 99% sikker på at ladt Gitte har trukket stikket og stoppet. Alt for mange dårlige mund til mund anmeldelser.

P.S jeg har været hos hende på privaten hvor hun havde sm rum på loftet. Jeg har nu  klippet kontakten til hende. 

 

Redigeret af Keeper
Adr

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 17 timer siden:

Der står ikke LG

Jeg er blevet forsøgt snydt for penge af lady Gitte men med flere lange mail og sms fik jeg en tur hos hende.

Hun aflyste flere gange inden det lykkedes. 

På min ferie skrev hun at hun ville have mig tilbage da jeg er hardcore slave men jeg afviste hende da hun for mig var

meget ustabil når der var bestilt tid. Jeg meddelte hende at jeg havde fundet mig en stabil domina som var stabil og 

samtidig mere hård end hende selv. Det skal siges at lady Gitte var meget hård når hun fik lov at mishandle kønsdelen. 

Jeg er 99% sikker på at ladt Gitte har trukket stikket og stoppet. Alt for mange dårlige mund til mund anmeldelser.

P.S jeg har været hos hende på privaten hvor hun havde sm rum på loftet. Jeg har nu  klippet kontakten til hende. 

 

hvor længe siden er det - du har været i privaten hos hende ?... det private sted var det udenfor kolding ?

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Privaten var dengang langt nede i Sønderjylland vest ned mod grænsen. 

Det var ca 2 år siden jeg var i privaten. men hun kontaktede mig for et år siden imens jeg var på ferie i udlandet og tiggede om at jeg skulle være hendes slave når ferien var slut.

Det skal lige siges at min ferie var 11 uger i varmen. Og hvorfor ville hun have mig tilbage. 

Lady Gitte var hardcore og jeg kunne hvis tage lidt mere end de fleste. Det var grunden til at hun ville have mig tilbage. Men hendes ustabile sind gjorde at jeg måtte finde mig en ny.

Jeg kunne ikke klare 2 - 3 aflysninger på en måned når jeg var klar til lir. Min nye ejer er heldigvis stabil og som bonus meget mere hardcore end LG

Jeg allerede smuttet fra hende da jeg tog på ferie efter som  jeg havde været på prøve hos min nye ejer i månederne op til min ferie.

Da min nye ejer var seriøs og stabil skrev jeg kontrakt få dage efter min hjemkomst og lady Gitte fik beskeden at

jeg stoppede hos hende.

Lady Gitte havde annonce på nettet for sidste gang den 18-05-2022 siden er hun ikke set. 

Hun har heller ikke kontaktet mig siden min ferie. 

Kort sagt så har lady Gitte ødelagt det for sig selv. Tror aldrig at hun kommer tilbage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 17 timer siden:

Der står ikke LG

Jeg er blevet forsøgt snydt for penge af lady Gitte men med flere lange mail og sms fik jeg en tur hos hende.

Hun aflyste flere gange inden det lykkedes. 

På min ferie skrev hun at hun ville have mig tilbage da jeg er hardcore slave men jeg afviste hende da hun for mig var

meget ustabil når der var bestilt tid. Jeg meddelte hende at jeg havde fundet mig en stabil domina som var stabil og 

samtidig mere hård end hende selv. Det skal siges at lady Gitte var meget hård når hun fik lov at mishandle kønsdelen. 

Jeg er 99% sikker på at ladt Gitte har trukket stikket og stoppet. Alt for mange dårlige mund til mund anmeldelser.

P.S jeg har været hos hende på privaten hvor hun havde sm rum på loftet. Jeg har nu  klippet kontakten til hende. 

 

Nej der står ikke noget der mere,  hendes tlf er også lukket.. så jo hun er nok lukket ned.

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, Lige nu:

Nej der står ikke noget der mere,  hendes tlf er også lukket.. så jo hun er nok lukket ned.

Gælder det også hendes privat telefon ?? Er den også lukket ??

Jeg har ikke skrevet til hende privat i langt over et år.

Som sagt så har jeg klippet forbindelsen til fordel for en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den hun oplyste på hjemmesiden er lukket, hendes private kender jeg ikke.. 

ellap999 skrev, for 2 minutter siden:

Gælder det også hendes privat telefon ?? Er den også lukket ??

Jeg har ikke skrevet til hende privat i langt over et år.

Som sagt så har jeg klippet forbindelsen til fordel for en anden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 4 minutter siden:

Den hun oplyste på hjemmesiden er lukket, hendes private kender jeg ikke.. 

 

Jeg må have været en betroet slave hos hende siden jeg kom hjem til hende privat til en tur på tortur briksen og havde hendes privat nummer.

Hun talte aldrig i telefon så alt var på sms eller mail. 

Men ja som en kender at miljøet så er hun lukket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...