Gæst Skrevet 24. November, 2013 Hejsa! Er der nogen der kender Denice fra Playgirls (http://www.playgirls.dk/?p=pige&id=32)? Eller Playgirls overhovedtaget? Jeg har ikke brugt dem før, er normalt mest til klinikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hp42 20 Skrevet 24. November, 2013 Det er ved at være et par år siden jeg har brugt Playgirls, nok mest fordi de ikke annoncerer så massivt. Jeg har haft besøg af 3 forskellige kvinder derfra, alle var oplevelser langt over middel. Alle tre var universitets-studiner, uden at jeg ved om det gælder dem alle - det gør det næppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vesterbrofyr 3 Skrevet 29. November, 2013 Jeg fik besøg af Helene forrige sommer og det fungerede rigtig fint - det var en mand, der tog telefonen, og hun dukkede op som aftalt. Jeg har dog svært ved at sige, om billederne af hende passer - i virkeligheden er hun nok slankere, med dejlige bryster, som dog ikke er så store, som billederne lokker med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg