Hop til indhold
Alsmand

Trusler Sønderjylland

Recommended Posts

Alsmand skrev, Lige nu:

https://annoncelight.dk/showad/360084
 

pas på de er igang i det sønderjyske 

 

next skrev, for 9 minutter siden:

kan du uddybe

Okay skat. Beklager jeg ikke opgav etage, men det er fordi jeg på det seneste har der været mange dårlige oplevelser. Som sagt, er jeg på en klinik, men med “egne individuelle værelser”. og da min chef kan ikke sidde på klinikken og modtage betaling. Skal du mødes med ham nede foran, her vil du møde min chef, han tjekker lige at alt er i orden, du giver pengene til ham, da betalingen skal ske til klinikken, og han giver dig min etage. Han kommer ikke ind på værelset, han går igen efter betaling. Håber selvfølgelig du vil komme fremover, for så behøves betalingen til klinikken ikke ske, da jeg kender dig, og så kan du bare betale mig fremover.
Undskyld jeg har været meget påpasselig, og både spurgt om billed og alder.
Men det skyldes en tidligere episode før du kom, og der har dsv været rigtig mange dårlige oplevelser før. Derfor må jeg ændre lidt på mine præmisser, med respekt for mine kunder. Jeg havde håbet, at det aldrig ville blive nødvendigt, men da jeg desværre stadig oplever episoder med kunder, der har udgivet sig for at være en anden end de er, eller kunder, der har misbrugt mig, mod min egen fri vilje og efter ikke har betalt❤️

var kørt til stedet men da gun sagde jeg skulle betale til en mand inden jeg kom ind til hende no Way 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alsmand skrev, for 16 minutter siden:

Jeg havde håbet, at det aldrig ville blive nødvendigt, men da jeg desværre stadig oplever episoder med kunder, der har udgivet sig for at være en anden end de er

ja, det kan jeg godt se. Så bliver man nødt til at betale en mand nede på gade. Det kan jo ikke være anderledes. Det er nok ham Peter igen......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...