Hop til indhold

Teen Latina i Randers

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har besøgt hende,og billederne er af hende.Hun er en utrolig flot pige ,og gav en god behandling.

Skrevet
lystig1 skrev, for 7 timer siden:

Jeg har besøgt hende,og billederne er af hende.Hun er en utrolig flot pige ,og gav en god behandling.

Er billederne manipuleret - det ser ud som om, at hendes “bagdel” ikke passer størrelsesmæssigt til resten af kroppen og der er trukket lidt ud i billedet for at gøre den større.

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der andre som har besøgt hende og som kan fortælle om oplevelsen?   

Skrevet

Har lige besøgt hende.pigen er hende på billeder men som skrevet er røv ikke helt så stor.

Og indlevelsen er mindre endnu ingen øjen kontakt nærmest vrider kroppen væk for ikke at ville være der. Lad være med at betale for bj uden hun har lige læber på siden og så eller på med gummi. 30 min for 1200 havde sex i vel 20 min så rejste hun sig op tog trusser på og sagde håber du besøger mig igen og kig så ud i skralde spand med papir og viste mig næsten døren inden jeg havde fået tøj på. 

Skrevet

Nu står der i annoncen at hun vejer 62 Kg? Torsdag vejede hun 50 kg og hun var 22 år. I dag Lørdag er hun 20 år ældre. 

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet
Le courvoisier skrev, for 47 minutter siden:

Nu står der i annoncen at hun vejer 62 Kg? Torsdag vejede hun 50 kg og hun var 22 år. I dag Lørdag er hun 20 år ældre. 

Nogen ældes hurtigere end andre. ;-)) 

men teen i 40’erne er måske en anelse at presse den….

Skrevet

Der er da kommet et andet billede på - sgu ikke den kvinde jeg har kommenteret på???

En må have overtaget profilen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.