Hop til indhold
Liderbukken

Geografisk opdeling i efterlysninger

Recommended Posts

Jeg bringer lige dette emne på banen igen, da det blev afsporet sidst.

Efterlysninger er vist det mest aftive forum herinde. Men det er sjældent til at se hvor i landet der snakkes om ud fra overskriften. Kunne efterlysningerne ikke deles op geografisk ligesom anmeldelserne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

bare der er 2 en for sjælland og en for resten af danmark.har lagt mærke til at det for det meste er sjællænder der ikke kan finde ud af at skrive stedet i overskriften :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bringer lige dette emne på banen igen, da det blev afsporet sidst.

Efterlysninger er vist det mest aftive forum herinde. Men det er sjældent til at se hvor i landet der snakkes om ud fra overskriften. Kunne efterlysningerne ikke deles op geografisk ligesom anmeldelserne?

 

Hørt

 

Jeg ville selv blive mere aktiv derinde, hvis det ikke var så besværligt. Jeg ville måske endda også poste flere efterlysninger - som det fungerer nu orker jeg det næsten ikke - for for det meste drukner en efterlysning meget hurtigt i det forum.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Enig. En opdeling i 2 eller 3 er virkelig tiltrængt..

 

nemmerlig...vil gøre der overskueligt, samt vil centrere bedre til områderne ;)

 

1 øst for Storebælt

1 vest for Storebælt

Del dette indlæg


Link til indlæg

nemmerlig...vil gøre der overskueligt, samt vil centrere bedre til områderne ;)

1 øst for Storebælt

1 vest for Storebælt

Kunne også være mere finmasket. Der er langt fra Aalborg til Aabenraa og fra København til Rødby! Så for overskuelighedens skyld! Kunne tilpasses, så det var både i efterlysninger, i anmeldelser og i annoncering. F.eks. Nord-, Midt- og Sydjylland, Fyn, Kbh./Nordsjælland, Midt-/Vestsjælland og Sydsjælland/Lolland/Falster. Er der basis for et sted til bornholmerens? Ligeledes kunne det være fint med en finere opdeling end thai og alle andre. Det kunne være danske, thai og øvrige udenlandske. Måske bliver det for opsplittet?, men det er da en overvejelse værd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne også være mere finmasket ..... F.eks. Nord-, Midt- og Sydjylland, Fyn, Kbh./Nordsjælland, Midt-/Vestsjælland og Sydsjælland/Lolland/Falster. Er der basis for et sted til bornholmerens? Ligeledes kunne det være fint med en finere opdeling end thai og alle andre. Det kunne være danske, thai og øvrige udenlandske. Måske bliver det for opsplittet?, men det er da en overvejelse værd!

 

Så begynder det igen at blive uoverskueligt, for hvad dækker "Midtjylland" og "Midtsjælland" helt nøjagtigt?

Er det så ikke bedre at dele ved Bælterne? Dem har folk da en klar fornemmelse for.

 

Hvis der overhovedet skal ske en ændring ved det nuværende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frem for at opfinde nogle helt vanvittigt gode opdelinger, kunne man jo overveje at bruge dem, som vore åh så viiiiiiiiiiiiiiiiiiiise politikere har trukket ned om ørerne på os, nemlig regionerne?

 

Der er vist ikke mange, der er i tvivl om, i hvilken én, de bor og er mest interesseret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, en opdeling ved den ydre betalingsring omkring københavn (storebæltsbroen) kunne være en god start - de kr. 400,- det koster at cykle over broen giver en væsentlig forskel mht. hvor man søger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok det eneste, som jeg savner fra det (næsten) hedengangne @com. Her kunne man meget hurtigt danne sig et overblik over netop de steder, der havde ens daglige interesse. Hvis man så en dag skulle udenfor den normale andedam, så var det også hurtigt, at danne sig et overblik der. Eroguides succes er også med til at tage pusten fra mig forstået på den måde, at jeg ikke orker at følge med mere. Jeg bor i Jylland og det at skulle sortere i hvilke indlæg, der er relevante er rigtig træls og i en anden tråd får dette en ekstra dimension, når der nu er så mange, der ikke evner, at skrive en informativ overskrift. Hvad der sker i København interesserer mig ikke (selvom der dæleme er mere på hylderne - suk), og jeg går ud fra, at det er gensidigt ift. den geografiske orientering. 

 

Administrationen på dette site er normalt meget aktive og lydhøre, men netop omkring det meget store ønske om en geografisk opdeling, der har været fremsat flere gange, mener jeg ikke, at der er kommet ret meget fra førerbunkeren. Var det måske en ide, at starte en lille undersøgelse a la for-eller-imod "synes-godt-om"?

 

Jeg savner, at høre fra brugere, der er imod en geografisk opdeling. Det eneste jeg har kunnet konstatere er, hvordan metoden skal være! Personligt synes jeg bedst om regionsforslaget, der måske har en underopdeling i de mest aktive større byer - der er jo langt større søgning i Århus holdt op imod Ringkøbing!

Del dette indlæg


Link til indlæg

og jeg kkan virkeligt ikke - selv med min allerbedste vilje se - at det er nødvendigt med endnu en opdeling... at flytte cursoren et par gange ekstra er vel ikke uoverkommeligt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...