Hop til indhold

29 gammel passer sjældent…

Featured Replies

Skrevet

Det er sjovt det med alder - ikke at det betyder en hel masse, hvis GP er sød og lækker. Jeg har haft gode oplevelser med +40 årige gp’er, så jeg er ikke alders-racist :)
 men det er generelt min erfaring, at hvis alderen er 36, 33, 24 eller lignende - så passer alderen som oftest, dog kan der være manglende opdatering af salgsteksten, så der kan være et par år ekstra på alderen.

men er den angivne alder derimod 29 år, så er det oftest forkert, så er personen for det meste tættere på 40 end 30 år. Som om GP’en konsekvent skruer alderen ned i tyverne. Oplever I andre brødre også det samme mønster?

ps: Ja, og thai-kvinderne har så nogen gange deres egne aldersskala, da de kan se meget yngre ud end de reelt er. 

Skrevet

Det er er jo medicinsk veletableret, at 29 er det nye 34.. Om hvis trenden fortsætter vil vores sønner skulle styre udenom enhver annonce med alderen 21, da det jo i virkeligheden v være en 83 årig. 

Skrevet

Det er jo et bekendt fænomen, at sperm indeholder stoffer, der modvirker aldring. Måske skulle vi gøre noget mere for at sprede dette budskab hos GP’erne, så de ville have et godt incitament til at sluge en masse sæd, så deres udseende bedre kan komme til at passe med den noget lavere alder, som de angiver.

Skrevet

Mange thai-piger er simpelthen født den 29/2. Men jeg har nu også observeret flere danske kvinder, der bliver yngre med alderen.

Jeg er blevet så gammel, at jeg er næsten ligeglad. Hvis kvinden bor i en velholdt krop og holder det, hun lover, er det såmænd ok.

Skrevet

Det med alder kan man slet ikk regne med. Jeg har endda oplevet noen der er blevet yngre i anoncerne når de kommer tilbage fra en tur til hjemlandet. Jeg er oppe i alderen så det betyder intet at GP viser sig at være 39 i stedet for anoncens 29. Men jeg kan godt se at det kan være et problem for en noenlunde jævnaldrene. 

Skrevet
Normal skrev, den 20.12.2022 at 21:36:

Det er sjovt det med alder - ikke at det betyder en hel masse (…)

(…)

men er den angivne alder derimod 29 år, så er det oftest forkert, så er personen for det meste tættere på 40 end 30 år. Som om GP’en konsekvent skruer alderen ned i tyverne. Oplever I andre brødre også det samme mønster?

(…)

Hmm… Tjo… Tjaaa… Altså jeg skal da ikke helt afvise tanken om, at lige 29 år skulle være en særlig smart “pynte”-alder, da man så lige holder sig under de 30 uden at love for meget … Men altså 19, 23, 35, whatever… Min erfaring er, at der bliver pyntet lidt på alle aldre. And so be it.

Godt nytår :)

/TheLion.

Redigeret af TheLion

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.