Hop til indhold
Ekimfinge

Hafermarkt 2

Recommended Posts

Hey drenge.

Er der nogen som har været ved Hafermarkt 2 i flensburg?

 

Vil gerne vide hvordan stedet er osv. Og hvordan de asiatiske piger de er. ? :)

Har nemlig længe ville prøve en. :)

 

Med venlig hilsen

Ekimfinge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey drenge.

Er der nogen som har været ved Hafermarkt 2 i flensburg?

 

Vil gerne vide hvordan stedet er osv. Og hvordan de asiatiske piger de er. ? :)

Har nemlig længe ville prøve en. :)

 

Med venlig hilsen

Ekimfinge

 

Ja, jeg var der for små to år siden, hvis du ellers kan bruge det til noget.

 

Stedet ligger inden for gå-afstand fra zentrum, men er lidt svært at finde, især ved nattetide, da det er en gadestrækning på ganske få meter, hvor kun et enkelt gadeskilt med gotiske bogstaver viser, at man er der.

 

Huset tilhører den ældre bygningsmasse, og dets indretning samt gården hører ikke til det mest moderne.

Men der er et pænt udvalg af piger dér, og jeg var heldig med en fuldtræffer. Det kan ikke generelt siges, hvordan de asiatiske piger dér er. Det kan som herhjemme svinge meget og er også afhængig af dagsformen. 

 

Meget kan dog have ændret sig i den mellemliggende tid. Andre herinde har måske mere ajourførte oplysninger? Jeg mener, at Liderligfyr også har erfaring fra stedet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret :)

 

Ja lad os håbe Liderligfyr ved lidt mere hehe vil ikke kun have ryg massage skal have 30min sex jo ved ikke om de levere det sådan nogle asiater :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Jeg har været der nogle gange det sidste års tid. Indgangen ligger lige til højre for en thai massage klinik. Om de har noget at gøre med hvad der foregår i baghusene ved jeg ikke. Når du er kommet igennem en lille port/indgang ligger der en række bygninger hvor det foregår... Der er også en opgang til venstre i gården, hvor jeg mener der holder et par transer til. Der er ofte udskiftning, så jeg ved ikke kvaliteten af de piger der er der nu. Dem jeg besøgte gav fin valuta for pengene, men du skal ikke regne med massage. Der er lige på og godt ;-)

 

Min erfaring med pigerne er ok. Jeg har besøgt to af dem, men de er ikke på adressen mere. Du kommer ind og får afregnet for de ydelser du nu vil ha' og så går det løs. Jeg oplevede at få den suttet stiv, hvor hun starter med gummi i munden som så rulles på efterhånden som begejstringen indfinder sig. Derefter er der frit slag med alle stillinger.

 

50 euro for 20 min. 80 euro for en halv time. og 100-120 for en time. Der kan tilkøbes div. tillægsydelser. Det har jeg nu ikke brugt, da jeg bare skulle ha' en hurtig omgang. 

 

Go' fornøjelse og lad der lige falde en anmeldelse

 

Luskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...