TommyHansen 2972 Skrevet 20. December, 2022 Jeg er ikke fodboldekspert, men det undrer mig altid, at det er Christian Eriksen, som skyder hjørnespark på landsholdet. Burde han ikke hellere være placeret inde i feltet eller ved kanten af feltet, når han nu har så meget talent og skudstyrke? Nu ser jeg ham ikke spille sine klubkampe, så jeg ved ikke om det er det samme der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. December, 2022 Jeg er heller ikke nogen fodboldekspert - men inden han sparker hjørnespark løfter han begge hænder; Er det fordi han gi'r op..? Eller én hemmelig kode han sender med luftpost - uden noget synderligt resultat..? Eller noget helt tredje..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Indomitable 53 Skrevet 20. December, 2022 Enig.. han er muligvis den værste bedste spiller til at tage hjørnespark. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. December, 2022 @TommyHansen formentlig fordi han er den bedste til at sparke hjørnespark. Han har en sublim sparketeknik og sparker hjørnesparkene med god fart og skru. At sparke gode hjørnespark kræver bare en bedre sparketeknik end at sparke på mål på en ripost. Han kunne selvfølgelig også stå på kanten af feltet og sparke på mulige riposter, men her tror jeg bare at trænernes (Hjulmand og Ten Hag) vurdering er, at det er mere fordelagtigt for holdene, at han sparker hjørne i stedet for at stå på kanten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6826 Skrevet 20. December, 2022 (edited) Sutteålen skrev, for 32 minutter siden: @TommyHansen formentlig fordi han er den bedste til at sparke hjørnespark. Han har en sublim sparketeknik og sparker hjørnesparkene med god fart og skru. At sparke gode hjørnespark kræver bare en bedre sparketeknik end at sparke på mål på en ripost. Han kunne selvfølgelig også stå på kanten af feltet og sparke på mulige riposter, men her tror jeg bare at trænernes (Hjulmand og Ten Hag) vurdering er, at det er mere fordelagtigt for holdene, at han sparker hjørne i stedet for at stå på kanten. Kære Sutteålen Jeg har set en skrue et hjørnespark direkte i kassen. Kampen blev bragt i TV, med kameraets placering var det meget tydelig at se hvordan bolden i en flad bue skruede ind i målet Det var Sofie Junge - altså fodboldpigerne - der kun ca. 5 minutter inde i kampen scorede første mål, som de danske piger også vandt. Sofie blev selv helt forbavset, - det samme gjorde målkvinden og de øvrige 20 spillere. Jeg husker ikke hvem de spillede imod. Jeg er stoppet med at se mandefodbold - mænd er simpelthen alt for stive i deres spil, gumpetunge og vanetænkende. Mange hilsner Nye tider Redigeret 20. December, 2022 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 20. December, 2022 Nye tider skrev, for 53 minutter siden: Kære Sutteålen Jeg har set en skrue et hjørnespark direkte i kassen. Kampen blev bragt i TV, med kameraets placering var det meget tydelig at se hvordan bolden i en flad bue skruede ind i målet Det var Sofie Junge - altså fodboldpigerne - der kun ca. 5 minutter inde i kampen scorede første mål, som de danske piger også vandt. Sofie blev selv helt forbavset, - det samme gjorde målkvinden og de øvrige 20 spillere. Jeg husker ikke hvem de spillede imod. Jeg er stoppet med at se mandefodbold - mænd er simpelthen alt for stive i deres spil, gumpetunge og vanetænkende. Mange hilsner Nye tider Det der gjorde Jan Heintze nu også - og sikkert en del andre Spøjst som man kan se forskelligt på samme ting. Jeg synes kvindefodbold er umådeligt langsomt. Nogle vil sikkert opfatte det sexistisk, men jeg mener at en mindre bane og bold vil gavne kvindefodbolden. Men det er fedt at der er ved at ske en bevægelse, for selvfølgelig kan kvinder også være fremragende atleter. Jeg undres også hvorfor Eriksen skal tage de fleste hjørnespark. Jeg synes ikke han er speciel god. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 20. December, 2022 Christian Eriksen er 100% fast hjørnesparks-skytte i Manchester United og på landsholdet.....ligeledes fast skytte begge steder ved de fleste andre dødbolde......ja, så han må jo være ret god til dette. Det er ofte playmakerens rolle..manden med nr. 10..som regel....kig på Modric og Messi....de klarer også alle hjørnespark og dødbolde....playmaker!! Husk på, at dette øves ofte på træningsbanen så Ten Hag og Hjulmand må jo være godt tilfredse med Christians bedrifter her også. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 20. December, 2022 GIANT COCK skrev, for 1 time siden: Det er ofte playmakerens rolle..manden med nr. 10..som regel....kig på Modric og Messi....de klarer også alle hjørnespark og dødbolde....playmaker!! Husk på, at dette øves ofte på træningsbanen så Ten Hag og Hjulmand må jo være godt tilfredse med Christians bedrifter her også. Jojo, spis nu brød til. Eriksen og Messi/Modric i samme sætning er måske ikke helt fair overfor sidstnævnte. Se hvordan Danmark klarede sig, og Modrics og Messis hold.... Danmark var en katastrofe til VM. Intet mindre. Og blev slået af hvad der skulle have været langt dårligere hold. Det var de så ikke..... Hele Australiens hold, læste jeg, er mindre værd end Pierre-Emil Højbjerg.... Der må man bare sige, enten her Hjulmand en amatør, ellers har han intet talent at arbejde med. Ja, eller begge, naturligvis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taurus 57 Skrevet 20. December, 2022 Hver gang Eriksen stillede op til at skyde frispark, skulle Skov stille op ved siden af. Latterligt, når alle ved - også modstanderne - , at Skov Olesen naturligvis ikke skulle skyde. Han havde gjort mere nytte i straffesparksfeltet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 20. December, 2022 (edited) tvr skrev, 1 time siden: Jojo, spis nu brød til. Eriksen og Messi/Modric i samme sætning er måske ikke helt fair overfor sidstnævnte. Se hvordan Danmark klarede sig, og Modrics og Messis hold.... Danmark var en katastrofe til VM. Intet mindre. Og blev slået af hvad der skulle have været langt dårligere hold. Det var de så ikke..... Hele Australiens hold, læste jeg, er mindre værd end Pierre-Emil Højbjerg.... Der må man bare sige, enten her Hjulmand en amatør, ellers har han intet talent at arbejde med. Ja, eller begge, naturligvis 100% enig i det du skriver....os fodboldnørder kan vist ikke være andet.....nu var det jo bare en tråd der handlede om hjørnespark og dødbolde....og selvfølgelig er det kun Modrics, Messis og Eriksens opgaver på banen vi her snakker om....hvad angår præstationer og evner med deres respektive landshold ved dette VM...ja, så er vi selvfølgelig også 100% enige...andet ville jo være vanvittigt....er også vildt træt af den skandale vi leverede ved dette VM....en stor selvfølgelighed Redigeret 20. December, 2022 af GIANT COCK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 20. December, 2022 Nye tider skrev, for 11 timer siden: ... mænd er simpelthen alt for stive Øhh, lige her på dette forum, så tror jeg 98,762 % af alle deltagerne faktisk synes det er en fordel... /Francois 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 21. December, 2022 Hvem er Christian Eriksen? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg