Hop til indhold

Fars pige

Featured Replies

Skrevet

Har ikke mødt hende endnu heller, mem skriv endelig en anmeldelse når du har være der hvis du gider :)

Skrevet
UngMidtjyde skrev, for 16 timer siden:

Jeg tror måske jeg har en aftale med hende i morgen, men kommunikationen går lidt langsomt.

Så bliver det måske først i overmorgen ;)

Skrevet
  • Author

Jeg endte med at få en aftale i hus.

Jeg tror hun var lidt ældre end de 30 som hun skrev i annoncen, men det var ikke noget der gjorde mig noget, da hun ellers var slank og ganske pæn. Jeg havde bedt hende om at tage buttplug i og nederdel på og det havde hun gjort. Da hun tog imod mig, virkede hun lidt nervøs, men efter at vi lige havde sagt hej, vendte hun sig om og løftede op i nederdelen, så jeg fik et glimt af buttpluggen i hendes røv. Jeg gik efter hende ind på soveværelset, hvor hun satte sig på knæ med røven i vejret, så jeg fik fuldt udsyn til sagerne og jeg kunne røre lidt. Pengene skiftede hænder og jeg tog mig et hurtigt skyl.

Da jeg kom ind på værelset igen, fik hun lidt smæk i røven og jeg legede med buttpluggen, inden jeg vendte hende op, så hun var på alle 4 på sengen, mens jeg stod ved siden af. Jeg stak pikken frem og hun var klar på at sutte med det samme, hvilket hun gjorde rigtigt godt - masser af spyt og dybde. Så overraskende godt, at jeg pludseligt fyrende kanonen af i munden på hende, mens jeg mundbollede hende og hun tog klatten i munden. Jeg er faktisk usikker på om hun slugte eller spyttede, da jeg lige skulle kom til mig selv igen, haha.

Vi lå og snakkede lidt indtil jeg var klar igen og bad hende tage mig i munden igen. Jeg lå på ryggen og hun var på knæ fra siden af. Igen gjorde hun det rigtigt godt og suttede dybt, godt hjulpet på vej af min hånd på hendes nakke/baghovede der pressede hende ned over min pik. Hun kan et eller andet trick med tungen, mens hun tager en dybt, der føltes virkeligt godt. Jeg bad hende tage buttpluggen ud foran mig, mens jeg tog kondomet på og fandt lidt glidecreme frem, før jeg pressede den op mens hun stod i doggy. Den gik rigtigt let op i hendes røv, der var slet ikke så meget bøvl som jeg har oplevet med andre piger og jeg er forholdsvis veludrustet (hvilket hun også kommentede, så jeg var bange for at hun ville sige fra til de anale lege, men det gjorde hun ikke). Hun gryntede og stønnede en masse (tror det var fake, men det var en del af hendes "misbrug mig" leg fra annoncen, tænkte jeg, men jeg synes det var frækt) og sagde aldrig at det var for dybt eller hårdt. Jeg havde planlagt at jeg ville skyde den af ud over hendes ansigt og åbne mund, men det anale blev for spændende og jeg kom hurtigt i kondomen mens jeg var helt i bund.

Alt i alt en super god oplevelse og jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen, hvis hun pludseligt dukker op på disse kanter endnu engang.

Redigeret af UngMidtjyde

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.