Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgt Baleri på en grå og kedelige  Lørdag. 
Havde i lang tid kigget på Hendes fristende billeder og hendes Deep Throat Queen annoncener men tænkte hun var uden for rækkevidde.
Var heldig at få en plads i hendes kalender 4 timer efter SMS var sendt 
Aftalt DT med det hele og skal love for at hun gjorde sit bedste for at jeg / vi fik en super fræk og våd oplevelse.
Til og med er hun super flot, lækker og sød at snakke med. 
De vådeste anbefalinger til alle gentelmen. 
Helt klart Henrykt

Redigeret af Henrykt
forkert ugedag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000

Hun er super sød, meget veltrænet og helt overdrevet crazy crazy deep throat monster. Erfaring, samtale, engelskkundskaber byde hun også på. Dejlige omgivelser også.

Den eneste lille ting man kan udsætte er antallet af bejlere. Nogle af os overdænger hende i følge hende selv i overdådige gaver, og jeg synes, at hun har mistet jordforbindelsen, når man bare snakker med hende om en tur til Tøj & Sko med Netto-posen i hånden på jagt efter et tilbud. Eller rettere.. Selvom jeg lever over gennemsnittet og er ydmyg og diskret herom, så kan man hurtigt føle sig lille mand i samtale med hende grundet hendes bejlere.

Jeg oplevede det begge gange, jeg besøgte hende, og stoppede herefter med at besøge hende. For mig skal der være bare lidt GFE, men det er ikke særligt "girlfriend" at berette om andre mænd og deres gaver.

Hun får stadig mine varmeste anbefalinger for alt det fine, jeg skriver øverst. Hvis man som mig gerne vil have lidt "røgslør" rundt om hende og hendes andre mænd, så skal man nok bevidst styre samtalen i andre retninger end hendes hverdag, fine tøj og lejlighedens indretning.

Redigeret af andrew1000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan nikke genkendende til det I begge skriver, dog uden at afholde fra at besøge hende. For hold da op for et mundarbejde hun er garant for. Det er sjældent oplevet! Hvis man værdsætter sublimt deepthroat, en fantastisk krop, stilet kvindeklæder og en ren og flot lejlighed, hvor akten skal udkæmpes i, jamen så er hun et sikkert valg. Varmeste anbefalinger herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
andrew1000 skrev, den 19.12.2022 at 20:32:

Den eneste lille ting man kan udsætte er antallet af bejlere. Nogle af os overdænger hende i følge hende selv i overdådige gaver, og jeg synes, at hun har mistet jordforbindelsen, når man bare snakker med hende om en tur til Tøj & Sko med Netto-posen i hånden på jagt efter et tilbud. Eller rettere.. Selvom jeg lever over gennemsnittet og er ydmyg og diskret herom, så kan man hurtigt føle sig lille mand i samtale med hende grundet hendes bejlere.

Jeg oplevede det begge gange, jeg besøgte hende, og stoppede herefter med at besøge hende. For mig skal der være bare lidt GFE, men det er ikke særligt "girlfriend" at berette om andre mænd og deres gaver.

Har besøgt hende flere gange og må sige at jeg altid har oplevet hende som 100% nede på jorden og totalt usnobbet. Synes hendes følelsesmæssige intelligens er et godt stykke over middel og hun får mig altid til at føle mig godt tilpas. Og det selvom jeg bestemt ikke udstråler hverken status eller rigdom (eller kommer med gaver til hende)..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi et par gange og har kun oplevet super indlevelse og perfekt engagement og sublim udførelse. Skal helt sikkert forbi snart igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har en gudekrop hvis man kan lide den tynde slanke model, stram fisse og så rider hun flot og grundigt 

Har haft hende siddende imens jeg slubrede løs på fissen og hun kan det der med at kvæle en i fisse … serøst lukkede hun af for alt luft og det var en fed oplevelse at slikke fisse og dø( Næsten) 

Det vil ikke være den dummeste vej væk ;)

Redigeret af Happy69luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...