Hop til indhold

Sara New i Horsens

Featured Replies

Skrevet

Hejsa...en latina fra øverste hylde, med de store former de rigtige steder.

hun har tidligere huseret i bla Fredericia, besøgte hende i Horsens i den østlige bydel (ny adresse).

Aftale med hende foregik uden problemer, byhus placeret på blind vej, rent og pænt samt bad med brusekabine fik tilbudt, og modtog bad både før og efter.

Billeder i annoncen skifter lidt, men de fleste er af hende, flot pige med de store latinske former.

https://annoncelight.dk/showad/356047

Skrevet

Har besøgt hende flere gange og hun er en meget smuk Latinapige. Når man kører hånden ned over ryggen på hende og ned til lænden har hun små fine “deller” tværs over ryggen fordi hendes perfekte faste røv næsten går ud i 45 grader. Det findes ikke på nogle danske piger. Hun er altid glad og smilende og har hver gang holdt aftaler, både om tid og ydelser.

Da jeg så denne anmeldelse af hende var jeg nød til at oprette mig som bruger, for hun er virkelig et besøg værd og jeg glæder mig til at besøge hende igen.

• 4 months later...
Skrevet

Fik en dag for noget tid siden lyst til noget andet end de små dejlige thaipiger. Valget faldt på denne smukke pige. Kæmpe røv - kæmpe bryster - kæmpe lår! Men læg så lige mærke til taljen!!! Helt smal om livet dvs. proportionerne er helt til et 10 tal i denne kategori. Ingen løs hud eller hængemave.

Ved ankomst bemærker jeg hendes flotte øjne - fantastiske hvide tænder og dejlige smil. Dejlig velkomst!

Kom rundt i hendes ydelser på bedste vis :)

Det fremgår ikke af hendes annonce - og vi fik kun aftalt cim, men hun slugte hele ladningen - tænkte det var en fejl, men næste gang jeg besøgte hende skete det samme.
Dejligt og fint besøg som også ligger lidt tilbage i tiden.....men ros skal hun ha :) Og specielt for hendes blow.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.