Hop til indhold

BrattyBabe

Featured Replies

Skrevet

Slet ingen der har fået pulet, øh, jeg mener julet, med den bratty tøs? 

Skrevet

Desværre...slet ikke haft tiden pga julen...i min optik er det også noget der kræver lidt forberedelse og overskud, for at få en fuld udnyttelse af hendes "kinks" services ;)

Skrevet

Jeg skrev med hende i går, og vi talte også i telefon. Hun lyder som en sød dansk pige, men da hun sagde 2500dkk for 30 min med intet ud over alm. sex/oral takkede jeg pænt nej tak. Vil se frem til at læse en anmeldelse af hende, for til den pris må hun sgu være noget ganske særligt. 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg så hende igår;

Jeg kan garantere jer så meget -  får en på opleveren! 10/10 for en guffer hun har sat priserne så man kan være med nu. Var der 30 min og kom 2x hun kan varmt anbefales!

https://annoncelight.dk/showad/359950

-hun har giver lov til at lade mig dele billedet

Redigeret af Bryan Mills
Billeder er ikke tilladt

• 2 months later...
Skrevet
StevyC skrev, den 23.12.2022 at 10:12:

Har skrevet til hende 

Fikk du kontakte? Jeg sku meget gerne have kontakt og aftale

• 2 years later...
Skrevet

Nogle der ved om hun stadig kan fåes fat i, har ledt og ledt haha. Fantastiske oplevelser jeg har haft med hende!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.