Guest 247ole Skrevet 19. December, 2022 (edited) Goddag:) Nok et lidt svært spørgsmål at svare på! Min "elskerinde" og jeg overvejer at tag i joys en Torsdag aften. Både for at lege som par men også med andre gæster. Er det en god aften at vælge? Redigeret 19. December, 2022 af 247ole Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 19. December, 2022 Jeg må forstå det er en svingerklub? Hvor i landet er vi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 19. December, 2022 jensen jr. skrev, for 3 minutter siden: Jeg må forstå det er en svingerklub? Hvor i landet er vi? Århus , Joys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 19. December, 2022 247ole skrev, for 4 timer siden: Er det en god aften at vælge? Der er ingen der kan se ind i fremtiden, heller ikke på torsdag. Benyt joys forum (kræver login) det er nok det bedste sted at få svar på dit spørgsmål. Du kan evt ligge et ønske i forum Login kan fåes ved fysisk at besøge joys. Har du ikke login, kan du forsøge at få svar på mail eller telefon. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlatM 46 Skrevet 19. December, 2022 Hvis det i stedet kan passe i jeres planer ville jeg vælge enten en tirsdag eller en fredag / lørdag. Tirsdag plejer at være en god dag om aftenen for sex med andre par og gæster, men I skal være opmærksom på at det er nøgendag. Tirsdag plejer der at være en del single mænd. Fredag / lørdag er der ofte flere par og ikke så mange single mænd. God tur! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 247ole Skrevet 19. December, 2022 Medlemmer i joys må gerne pb.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 110 Skrevet 19. December, 2022 Hej Kom jævnligt på Joys for en del år siden, kender ikke stedet mere. Men jeg vil til enhver tid vælge at besøge joys om fredagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg