Hop til indhold

♥☆ NYTÅRS PUSSY PARTY ✫ 30/12 ✫ 12-14 ✫ PUSSYGALORES ☆♥

Featured Replies

Skrevet

★ NYTÅRS PUSSY PARTY – PG ★

Julen er endnu ikke overstået, men hvad kunne være bedre end at se frem til endnu et lækkert nytårs GB?! :wub:

Vi er i gavehumør og vil derfor gerne give jer et nytårs knald tilbud på bare 2000,- pr mand med 3 piger i 2 timer!

Du kan til dette event træffe Nicole B, Candy, & Jasmin! :-P

Der vil være lidt forfriskninger som sædvanlig, samt et glas bobler hvis man skulle have lyst til det

Vi runder året af med et ordentligt knald, og glæder os til at tage imod alle jer, frække mænd! :wub:<3

Praktisk info

Dato: Fredag 30/12 fra 12-14 med indlagt pause

Sted: Pussy Galores

Lyngbyvej 231A
2900 Hellerup

Pris: 2000.- pr. mand

For at sikre seriøsitet, skal der betales et depositum forinden eventet. Dette kan indbetales hos Pussy Galores efter aftale på 5019 3215

eller [email protected]

OBS! Vi tilbyder som altid kun sikker sex.

Mange frække hilsner,

Candy, Nicole B & Jasmin <3

Candy-(112).thumb.jpg.4d9b6dcf8d010d1e9e39fa72be4185f1.jpg 

ahypbTRgWarfUUFif9V6wMq8AK1u1CD0lcJJDsSm.jpeg.615d2d1d8ef037b28dda4be624a7ad7c.jpeg

68568804_ScreenShot2022-12-13at19_36_17.png.9e520cda3a20c7cfd64ce90edd2fc91e.png

Redigeret af Candy Cane

Skrevet

Fedt! Jeg ved endnu ikke im jeg kan komme. - men hvis kalenderen tillader det er jeg der:)

Jeg kan se på hjemmesiden at Jasmin har en masse lækre services -(“Superfransk deep troat, ægte lidenskabelige kys og kærsteoplevelser. Blid/kælen slavepige.)… håber at bare lidt af det kommer for skue til dette party:)

Skrevet
Jakoblaursen skrev, for 8 minutter siden:

eg ved endnu ikke im jeg kan komme.

Med alle de lækre kvinder? Come on :biggrin:

Sorry, smutter lige så stille ud af tråden igen :ph34r:

Skrevet
  • Author
Jakoblaursen skrev, for 18 timer siden:

Fedt! Jeg ved endnu ikke im jeg kan komme. - men hvis kalenderen tillader det er jeg der:)

Jeg kan se på hjemmesiden at Jasmin har en masse lækre services -(“Superfransk deep troat, ægte lidenskabelige kys og kærsteoplevelser. Blid/kælen slavepige.)… håber at bare lidt af det kommer for skue til dette party:)

Til GB arrangementerne tilbydes der dansk, gensidig fransk og deepthroat (med forbehold) af alle pigerne, samt lesbisk show som du ikke normalt finder på alles menuer ;) 

Du må dog sige til hvis du skulle få tid/lyst til at deltage :P;)

Redigeret af Candy Cane

Skrevet

Det lyder fantastisk!!! 

Hvor mange lukker I ind?

er det franske med eller uden gummi eller er begge dele okay?

Skrevet
Din danske Girl Next Door skrev, for 4 minutter siden:

Vi tilbyder kun sikker sex - det betyder at fransk altid er med kondom. For jeres og vores sikkerhed <3 

Det er super! 

Og antal - er der en øvre grænse? Det er meget rart at have en ide om der kommer 20 eller 200?

Skrevet

Håber I bliver nok til at det bliver en fest. Seneste GB’s jeg har deltaget i startede vi med 4 mænd og endte efter den første time med to. Pigerne gjorde nu deres for at få nok. En skam jeg ikke kan deltage. God fornøjelse til alle deltagere. 

Skrevet
Oldtimer skrev, 1 time siden:

Håber I bliver nok til at det bliver en fest. Seneste GB’s jeg har deltaget i startede vi med 4 mænd og endte efter den første time med to. Pigerne gjorde nu deres for at få nok. En skam jeg ikke kan deltage. God fornøjelse til alle deltagere. 

Vid Pussy Party Jule Edition var vi cirka 12 deltagare med fin aktivitet både före och efter en kortare paus med förfriskningar.

Til Pussy Party Christmas Edition var vi omkring 15 deltagere med stor aktivitet både før og efter en lille pause med forfriskninger.

Skrevet

Vi vil gerne spice vores nytårs pussy party op i morgen, så derfor har vi inviteret endnu en veninde. Jer der var med til juleparty kender hende - smukke & mega frække Minna kommer også med, så vi bliver 4 piger og holder prisen på 2000!! <3

Vi glæder os til årets sidste frække pussy party sammen med jer ;)

Skrevet

Det var en dejlig overraskelse! :P

Minna

Redigeret af Golonka

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.