grevar 103 Skrevet 18. December, 2022 Er der nogen, der har besøgt VikingFreyja? VikingFreyja - Eroguide.dk Hvis ja, hvordan var hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 146 Skrevet 18. December, 2022 Saakomjeg skrev, 1 time siden: Jo, det er den samme og der ligger nogle reviews på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 18. December, 2022 Saakomjeg skrev, 1 time siden: Jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
V.Freyja 24 Skrevet 6. Januar, 2023 Et to års gammel oplæg fra Sneden777. Og jer andre kritikker. Hold da op. Kom dog videre. Griner. Det kan slet ikke sammenlignes for den jeg er idag fra 2022 og til nu i 2023. Jeg har ændret mig meget. Vil man vide noget om mig. Så spørg mig. Hvor svært er det lige Desuden kan mændene herinde kun finde ud af at kritikere. Ret sjovt For der er mange positive påmindelser om den service jeg yder Og så er det vel ligegyldig hvilken Nick name man har. Så længe man har ændret sig til det positive. Jeg kan slet ikke bruge fortiden til noget. Og det samme siger mine stamkunder. Så hold dog op. Vi glædeskvinder burdet at have en tråd om jer mænd og advarelser. Hvor vi kan svine jer til. Som I gør med os. De fleste oplæg herinde er jo fuldstændig absurd . Har i tænkt på hvor hårdt det er for os der arbejder. Vi bliver skam også brændt af ,af jer. Endda svinet groft til Og i vil forsat have vi skal smile og være glade. Selv efter jeres svine streger Smeden777 og saakomjeg har slet ikke besøgt mig i to år. Så de kan slet ikke udtale sig overhoved. Det er fortid . Vh. VikingFreyja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 8. Maj, 2023 Hende kender jeg!! En meget følsom og virkelig skøn fræk og indlevende liderlig kvinde. Brug lidt tid til at lære hende at kende, og du får det dejligste sex! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bollesven 1 Skrevet 12. Marts (edited) Hej alle sammen. Jeg vil blot lige sige / skrive at Alpha-Bitch bor altså i Fårevejle og VikingFreyja bor i Grevinge. Det har hun gjort i 4,5 år snart. Alpha-Bitch er en hel anden kvinde. Og slet ikke VikingFreyja Desuden vil hun også bede jer/lade vær - om at tro det væreste om hende . Hendes stam kunder skriver også at I er ravende galt på den. Hun er slet ikke som I skriver hun er Jer der aldrig har været hos hende .Kan slet ikke udtale om hende! Og Grevar. Hvorfor sendte du ikke bare en sms og spurgte hende direkte fremfor her,?. Så kunne hun havde svaret dig med det samme. Desuden hører jeg rygter om at der ikke er renlig hos VikingFreyja . Jeg måber. For når jeg kommer der og andre også. Så er der ALTID RENLIGT hos VikingFreyja!!!! Hun har 2 hunde og det kræver at hunde hårene er væk når i kommer og der er også velduftende. Desuden har hun sin flotteste kunst i stuen da hun ikke har værelser/rum nok. Og det må i tage som det er Det er hendes skønne privat bolig I kommer ind i. Så hold op med at rende med sladder til Alpha-Bitch i FÅREVEJLE .. Det sårer også hende at høre jer bagtale om VikingFreyja. De er jo veninder. Må nok sige at det her er en ren hønsegård blandt jer mænd. Forsat god dag Fra Bollesven Redigeret 12. Marts af Bollesven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1144 Skrevet 13. Marts Se bort fra indlæg fra @V.Freyja og @Bollesven De er smidt ud 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg