Hop til indhold
Oldtimer

Et besøg på Artemis

Recommended Posts

Hej brødre.

Fik en uventet mulighed, så hoppede på S41 på Wedding og stod af på Westkreuz (kendere kender turen) for at besøge Artemis.

Det er vistnok Berlins største bordel og eneste FKK.

Entre er 90€ (lidt dyrt, men monopol trækker jo prisen op). Jeg ankom ca. kl 14.00, tog et brus, låste muldvarpen inde i værdiboksen og gik ind i baren. Bestilte stilles Wasser, som er min foretrukne der. Der var ca 15 kvinder tilstede, alle kneppelige og lidt for enhver smag.

Jeg blev tiltalt af en nydelig yngre kvinde, med velformede (og hjulpne) bryster, lækre ben, der endte i en nydelig numse og ansigtet var heller ikke grimt. Vi blev enige om en tur på Zimmer (koster standard 70€, hvis man vil have blow uden koster det 20€ ekstra). Da det var nogle uger siden seneste fissebesøg, gik det jo hurtigt. Hun var ikke så god udi det franske, der er desværre alt for mange kvinder, der mener at munden er en erstatning for fissen eller at de har en indbygget støvsuger. Begge dele er da ganske rart, men de glemmer at de har en tunge, til at lege med. Nuvel, de fysiske øvelser var hurtigt overståede og så var der ikke mere Spass. Rimeligt maskinelt, må jeg sige.

Jeg måtte bruge noget tid på at restituere mig selv, hvilket blev tilbragt i den røgfrie bar i underetagen. Her bliver man sjældent forstyrret, så da jeg kunne mærke at minitimeren var klar igen gik jeg ovenpå. Blev tiltalt af et par dejligheder, inden jeg gik en tur i biffen. Må indrømme, at det, der blev vist, ikke virkde særligt ophidsende på mig, så da en lækker frækkert spurgte om hun skulle give mig et blow, var jeg helt klar. Hun ville lige hente sin taske. Da hun kom tilbage, foreslog jeg, at vi gik ind i en af de små kabiner. Man er jo lidt genert. Igen et fint gennemført blow/samleje, som rutinen foreskriver. Hun var lidt hårdhændet ved minitimeren, men tilgengæld var hendes fisse rigtig dejlig.

Hvor mærkeligt det end lyder, er det faktisk ret kedeligt at være på FKK alene. Det er kun rigtig hyggeligt på Zimmer, så jeg besluttede, at det måtte være nok.

Begge piger talte engelsk til mig, selvom mindst en af dem også talte tysk. De var begge fra Rumænien. Jeg spottede en tysker, men hun var væk (på Zimmer?), da jeg var klar igen.

Så alt i alt, to godkendte maskinagtige knald, med et på lækre kvinder, men jeg må indrømme at alderen og erfaringen melder sig, så jeg bliver mere tilfredsstillet med lidt mere modne kvinder, der forstår en ældre mands krop.

Venligst OT

P.S.: En lidt pudsig ting, jeg har ikke været på Artemis i 9-10 år, alligevel genkendte en af de arbejdende mig, lidt mærkeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din rapport!

15 piger på Artemis var da ikke meget. Det plejer vel mere at være 60-70, men muligvis var det tidlig på dagen?

At piger genkender dig er et gammelt trick! Det er kun for at komme i kontakt de benytter sig af det, er min erfaring.

Godt du hyggede dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max Speed

Tak for anmeldelse OT 

Jeg vil lige give dig ret i at her efter coronaen er det blevet mere “maskinelt” på Artemis. Virker som om den “gamle garde” af Sharks sætter standarden. 

Her sidst skiftede jeg strategi. I stedet for at lade mig overtale af store solbrune babser, små numser og tykke læber, der lover guld og vildskab og æælsker danskere (eller nordmænd, hvis man lyver og siger man er fra Norge), gik jeg efter piger der sad lidt for sig selv og ikke var særligt opsøgende.  Måske med lidt større bagparti end forparti, men det blev 3 super oplevelser - lige som i de gode gamle dage…. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sheen skrev, for 4 timer siden:

Nogen der ved hvordan stedet er mellem jul og nytår?

De fleste af pigerne på FKK rejser hjem i julen og kommer tilbage en gang udi januar. Flere af FKK'erne lukker i julen. Så ikke forvent det helt store. Lad os sige det sådan: Det er ikke de bedste piger der bliver tilbage i romjulen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen som har en fornemmelse af, om der er mange piger der disker op med de røde kondomer på Artemis. De er rigtigt tykke, og man kan nærmest ikke mærke noget. Tænker om jeg selv skal tage nogen andre med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, 1 time siden:

Nogen som har en fornemmelse af, om der er mange piger der disker op med de røde kondomer på Artemis. De er rigtigt tykke, og man kan nærmest ikke mærke noget. Tænker om jeg selv skal tage nogen andre med.

Er flere gange blevet udsat for de røde kondomer dernede.........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...