Hop til indhold

Ung-blond-studine

Featured Replies

Skrevet

Efter min forgæves tur den anden dag til Silkeborg tænkte jeg, det skal sq være løgn med dårlige oplevelser.. så jeg kontaktede UNG-BLOND-STUDINE for anden gang(første møde havde været intet mindre end fantastisk), bestilte 30 min til 1200kr og må bare sige det er alle pengene værd!

Hun er virkelig den kønneste lille pige som åbner døren, lang blondt hår, bryster der sidder perfekt og dejlig stram! 

De varmeste anbefalinger herfra

https://annoncelight.dk/showad/229296

• 2 weeks later...
Skrevet
knyffens skrev, den 18.12.2022 at 12:53:

Hun er virkelig den kønneste lille pige som åbner døren, lang blondt hår, bryster der sidder perfekt og dejlig stram! 

De varmeste anbefalinger herfra

https://annoncelight.dk/showad/229296

Det lyder godt,  men er der ikke ret besværligt at få en aftale på plads via opkald?  Jeg kan ikke forstå at hun ikke vil svare SMS. Har du kun ringet en gang og fået alt på plads?:o

Skrevet
  • Author
Le courvoisier skrev, for 10 timer siden:

Det lyder godt,  men er der ikke ret besværligt at få en aftale på plads via opkald?  Jeg kan ikke forstå at hun ikke vil svare SMS. Har du kun ringet en gang og fået alt på plads?:o

Nej, jeg gik lige igennem..

Hun fortalte mig at hun generelt ikke svare på sms første gang med en ny “kunde”, da hun ellers ikke føler hun kan lave andet. Hun vil gerne have et liv ved siden af..

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Har i dag igen, igen, igen besøgt denne skønne pige.. hun er virkelig den bedste, og ser fantastisk ud.

Skrevet

Jeg kunne ikke få fat i hende, hun svarede nemlig ikke- måske næste gang. Det ser ud som om hun ikke bliver aktiv de næste 3 måneder. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.