Hop til indhold
Guest The spoon

Jeg er blevet tøsefornærmet, og logger af forvent stykke tid.

Recommended Posts

Guest The spoon

Ja så blev det min tur, til at få et point, som ALDRIG forsvinder.

jeg er faktisk blevet lidt tøsefornærmet, og mener ikke at det er på sin plads, især ikke når man ser hvad der til andre tider kan foregå, uden der bliver skredet ind. Ja jeg ved godt at det ikke betyder noget, men det gør det sku så alligevel, og det kan da også godt være at denne tråd kan opfattes forkert og give flere point !

men så må det jo være sådan.

jeg logger af for et stykke tid, ja jeg har tidligere valgt at slette en bruger, og holdt mig vær i et halv år, men vendte tilbage, så denne gang nøjes jeg med at logge af, og vil så tænke om det er her jeg vil bruge min tid ( for meget tid ), og skulle det ske at min profil bliver fjernet, så overlever jeg nok også det, men ja jeg er sku tøsefornærmet. Kan lige stille spørgsmålet om der er andre som har fået point, for afsporing, fra den sidste tråd om @Mook ?

Og ja jeg ser mig ikke i stand til at svare på denne tråd, eller andre som jeg har, i det næste stykke tid.

måske på gensyn.

The spoon .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fået en tilsvarende,  men jeg vælger at æde den.

EG er biologisk monitoreret og derfor også subjektivt vurderende. Fint nok, at de selv vælger, hvad de tænker, der afsporer en tråd. Fint nok, at dette varierer fra gang til gang. Og ikke mindst, fint nok at det ikke lægger yderligere tyngde på min sjæl, når den engang skal vejes op mod en fjer ved indgangen til dødsriget. 

:mellow: Q.

Del dette indlæg

Link til indlæg
The spoon skrev, for 2 timer siden:

give flere point !

Ja, jeg vil også gerne spørge til….

Hvad bruger folk herinde  “pointen” til ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Læste lige tråden 'Mook' igen .  Kan jo ikke huske det der er fjernet men undervejs bemærkede jge da ikke noget der nærmede sig afsporing/ tendens til hyggesnak.

En anden mulighed kunne jo være at gøre som elbil pusheren og lade os stemme om den så ikke skulle overføres til Hyggesnak :-)

Derudover må jeg indrømme at der forekommer utallige afsporinger der ikke bliver påtalt, og DET irriterer mig grusomt. Vel vidende at 'adminerne' ikke kan være alle steder betyder det jo at der hvor de skrider ind virker alt for tilfældigt, dels af den grund men måske også fordi de ser forskelligt hver især på hvad der er afsporing.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også fået et "point" til evig eje.

Jeg har aldrig fået en forklaring på hvorfor jeg har fået pointet, trods flere henvendelser til pågældende moderator.

Det er noget som vi herinde bare må acceptere, at moderatorerne kan uddele advarsel på forgodtbefindende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Mook skrev, for 2 timer siden:

Ja, jeg vil også gerne spørge til….

Hvad bruger folk herinde  “pointen” til ? 

Du kan indløse dine point direkte i Kop & Kande butikken eller på kop-kande.dk, hvis du logger på din kundeklub profil inden du handler.

Når du handler i din lokale butik, skal du blot bede ekspedienten om at fratrække din point ved betalingen. Du kan indløse dine point når som helst du ønsker, uanset antallet af point på din profil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Mook skrev, for 16 minutter siden:

Mange tak for din forklaring <3

Nb: mit indlæg var en joke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bevares , jeg har såmænd også fået en , at jeg syntes den er skudt sådan lidt over mål er så en anden sag ,men nu er det jo altså admin der bestemmer om vi skal have den eller ej , om vi så forstår det eller ej. 

Sandt.... der flyver ganske ofte langt værre ting over disken , men sådan er der så meget , jeg har bare accepteret det og fortsætter med at læse med herinde og så må jeg jo bare holde mine kommentarer fuldstændigt i sync med tråden og ikke afspore noget som helst :)

Er sikker på jeg både sover godt , får en ganske god jul og fødselsdag samt at jeg overlever trods jeg har fået en minus point på kontoen ;)

GOD JUL og tak for "gaven"  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
The diligent skrev, for 6 timer siden:

Afhænger helt af hvem man er.

Har fået tre, og ender sikkert også med at blive smidt ud. Nogle kan godt lide at rasle med nøglerne,, de er i besiddelse af. Sjovt går man mere op i, at give advarsler end yde support. Stillede et spørgsmål til admin for 4-5 mdr siden ang login,, har stadigvæk ikke fået svar. Fandt dog selv ud af det, men undre mig lidt over manglende service.  

og du har ret, der afhænger af hvem man er. Præcis som i det forsømte Forår, med kanonslag på Loktor Blommes måtte, Erik slap for et par på skrinet. 

Redigeret af El Caliente
Fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, for 9 timer siden:

Har fået tre, og ender sikkert også med at blive smidt ud. Nogle kan godt lide at rasle med nøglerne,, de er i besiddelse af. Sjovt går man mere op i, at give advarsler end yde support. Stillede et spørgsmål til admin for 4-5 mdr siden ang login,, har stadigvæk ikke fået svar. Fandt dog selv ud af det, men undre mig lidt over manglende service.  

og du har ret, der afhænger af hvem man er. Præcis som i det forsømte Forår, med kanonslag på Lektor Blommes måtte, Erik slap for et par på skrinet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg scorede også et point og dertil et par dages skrivepause. 
Hvis vi nu kigger på det med moderationens øjne, så var der tale om afsporing og det må man ikke iht reglerne. Det er ret enkelt. 

Det der ikke er enkelt er at man let bliver revet med i en stemning og ping-pong i en given tråd, og glemmer hvilket forum tråden er i og hvad den oprindeligt drejede sig om.  Sådan har jeg det, og har scoret en del point på den bekostning, desværre. 
Anmeldelser har det ofte med at udvikle sig til hyggesnak og den søde pige mange har oplevelser med. Men afsporing, det er det. 

@Stapler gjorde det han skulle, selv om det betød at en hyggelig tråd fik en ordentlig efterårs beskæring. 
Men der dukker jo nok. nye tråde om op om Mook - må se om jeg kan finde nogle mønter i skuffen til et besøg. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Jeg scorede også et point og dertil et par dages skrivepause. 
Hvis vi nu kigger på det med moderationens øjne, så var der tale om afsporing og det må man ikke iht reglerne. Det er ret enkelt. 

Det der ikke er enkelt er at man let bliver revet med i en stemning og ping-pong i en given tråd, og glemmer hvilket forum tråden er i og hvad den oprindeligt drejede sig om.  Sådan har jeg det, og har scoret en del point på den bekostning, desværre. 
Anmeldelser har det ofte med at udvikle sig til hyggesnak og den søde pige mange har oplevelser med. Men afsporing, det er det. 

@Stapler gjorde det han skulle, selv om det betød at en hyggelig tråd fik en ordentlig efterårs beskæring. 
Men der dukker jo nok. nye tråde om op om Mook - må se om jeg kan finde nogle mønter i skuffen til et besøg. 

Jeg er også med i denne klub af Mook hyggesnakkere og enig i dine betragtninger.  Man bliver revet med. Synes derfor at der noget petitesserytteri over lige denne advarsel til os. Andre slipper afsted herinde med meget grovkornet adfærd, der ikke straffes. Jeg troede først, at man var forment adgang i en måned, men det var en gammel straf, der røg med i mailen som vedhæng. "Straffen!" var kun på et par dages skriveforbud, også den her skrivende "forbryder".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 11 timer siden:

Jeg er også med i denne klub af Mook hyggesnakkere og enig i dine betragtninger.  Man bliver revet med. Synes derfor at der noget petitesserytteri over lige denne advarsel til os. Andre slipper afsted herinde med meget grovkornet adfærd, der ikke straffes. Jeg troede først, at man var forment adgang i en måned, men det var en gammel straf, der røg med i mailen som vedhæng. "Straffen!" var kun på et par dages skriveforbud, også den her skrivende "forbryder".

Fik 2 advarsler for for ansporing af tråde, og udelukket fra at kommenterer. Mens jeg er udelukket jeg to advarsler mere, for at kommentere tråde. Det er helt sort, for det kikke lade sig gøre. Så først viden ens sherif sin stjerne, og efterfølge den anden, men giver advarsel for noget jeg har fået advarslen for dagen før… 

underholdende side, for konkrete beskeder til support før man ikke svar på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 19 timer siden:

Andre slipper afsted herinde med meget grovkornet adfærd, der ikke straffes

Jeg er ikke helt sikker på at moderatorerne bliver orienteret om al grovkornet adfærd der sker, @Signor Cuoco og jeg tror heller ikke at vi alle kan se om folk bliver straffet eller ej.

Jeg har for eksempel fået en advarsel og fået slettet indlæg, uden at have fortalt om det og uden at moderator fortalte det i tråden.

Jeg havde deltaget i en afsporing. Moderator bad alle om at rette ind. Jeg fortsatte ufortrødent og blev så "sat på plads" :-). Det sker. Det er irriterende. Shit happens. :-)

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...