AndreATB 52 Skrevet 17. December, 2022 (edited) Der må have været rift om div tøser idag, for jeg havde godt nok besvær med at få en "date" i hus her til aften. - og havde faktisk opgivet, men forsøgte en sidste gang og fik "hul" igennem til Cindy og det skulle jeg ikke komme til at fortryde. Faldt bla. over denne sætning i hendes annonce: - * ANAL ( i like very very much !!!!!!!) is not a joke:) Hun var sød og imødekommende og leverede efter mine ønsker - nice . - Jeg kæmpede kortvarigt og bravt for ikke at sende ladningen afsted for tidligt, men forgæves hehe. Hun var i min optik, super-lækker, skøn og dejlig og jeg kommer helt sikkert retur en anden gang. Hun smutter hjem på juleferie på mandag, men kommer retur d. 2/1 (eller deromkring) Link til vidunderet Rigtig glædelig jul til jer alle derude Redigeret 17. December, 2022 af AndreATB Manglende sætning 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jakoblaursen Skrevet 18. December, 2022 Har også bemærket hende - synes hun ser vildt godt ud og har undret mig over at der ikke var flere anmeldelser Tungekysser hun, ved du det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2237 Skrevet 18. December, 2022 Har prøvet at skrive til hende, bl.a. for at høre hvad anal koster, men hun svarer ikke. kan du hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai lover 179 Skrevet 18. December, 2022 Jakoblaursen skrev, for 4 timer siden: Tungekysser hun, ved du det? Det står som ekstra i annoncen. Så mon ikke hun gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 901 Skrevet 26. December, 2022 AlfaN skrev, den 18.12.2022 at 08:19: Har prøvet at skrive til hende, bl.a. for at høre hvad anal koster, men hun svarer ikke. kan du hjælpe? Anal er 500kr. ekstra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 27. December, 2022 Og nu er hun væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 901 Skrevet 28. December, 2022 Hun skal nok komme tilbage igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChasB 28 Skrevet 7. Februar, 2023 Holy moly en babe! Tak for anmeldelsen :-) Læste et andet sted, at der lugtede af røg. Er hun ryger?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 697 Skrevet 12. Februar, 2023 Anal 0 af 10. Sex er god 10af 10 . Tungekys er ekstra så det dropper jeg. Meget fin solarium brun krop og fine bryster. Det er hende på billeder. Stedet er meget lille 2 af 10. Det er meget tobaks røg på stedet. Kommer ikke igen da service er ikke i top.Det er muligt at andre kunne have bedre oplevelse med hende 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkm 413 Skrevet 12. Februar, 2023 Gentleman52 skrev, for 4 timer siden: Det er meget tobaks røg på stedet. Kommer ikke igen da service er ikke i top.Det er muligt at andre kunne have bedre oplevelse med hende Tak for et andet perspektiv, det er i Hvidovre du har besøgt hende ? Tænker måske oplevelsen kan være anderledes hvis hun var et andet sted sidst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1093 Skrevet 12. Februar, 2023 Dkm skrev, for 9 minutter siden: Tak for et andet perspektiv, det er i Hvidovre du har besøgt hende ? Tænker måske oplevelsen kan være anderledes hvis hun var et andet sted sidst. Det er med al sandsynlighed det samme sted i Hvidovre, som hun plejer at være. Lidt ærgerligt, for hun er en babe, og yder faktisk en okay service efter min mening. Det med anal, ja der skal man sørge for hun ikke kommer lige med det samme, for derefter er det slut. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 901 Skrevet 10. Marts, 2023 Hendes annonce er oppe. Men hun svarer ikke. Er hun taget hjem? Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey 121 Skrevet 11. Marts, 2023 (edited) Besøgte Cindy før jul og må bare sige at hun leverer varen. Hun er ualmindelig lækker og sød Eneste anke er stedet. Lille værelse og lille seng og ikke specielt diskret Redigeret 11. Marts, 2023 af Joey 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 827 Skrevet 11. Marts, 2023 Joey skrev, for 7 timer siden: Besøgte Cindy før jul og må bare sige at hun leverer varen. Hun er ualmindelig lækker og sød Eneste anke er stedet. Lille værelse og lille seng og ikke specielt diskret ja hun er virkelig dejlig . kunne dog godt tænke mig mere indlevelse så var hun en stjerne stedet er ikke særlig diskret nej desværre men synes ikke det betød noget at værelset ikke var så stort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 901 Skrevet 11. Marts, 2023 Er der nogen dom har besøgt hende, eller har hun blot glemt at nedtage hendes profil. Jeg kan ikke få fat på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 73 Skrevet 23. Marts, 2023 Gentleman52 skrev, den 12.2.2023 at 16:20: Anal 0 af 10. Sex er god 10af 10 . Tungekys er ekstra så det dropper jeg. Meget fin solarium brun krop og fine bryster. Det er hende på billeder. Stedet er meget lille 2 af 10. Det er meget tobaks røg på stedet. Kommer ikke igen da service er ikke i top.Det er muligt at andre kunne have bedre oplevelse med hende Anal 0 ud af 10...? Er det fordi du ikke prøvede anal med hende, eller fordi hun simpelthen ikke er så meget til anal som hendes annonce forlyder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1093 Skrevet 23. Marts, 2023 skraber7556 skrev, 1 time siden: Anal 0 ud af 10...? Er det fordi du ikke prøvede anal med hende, eller fordi hun simpelthen ikke er så meget til anal som hendes annonce forlyder? Hun er til anal, og kan sagtens tage imod. Dog skal man være obs på at så snart hun er kommet, så er anal sjov forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2237 Skrevet 23. Marts, 2023 Gentleman52 skrev, for 2 timer siden: Jeg glemte at nævne Kate , Alice og Jessy som er glimmerende anal piger. Hvorfor skal de nævnes under anmeldelse af en anden pige? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg