Hop til indhold
Signor Cuoco

Skøn Ka sai-massage hos Pla i Buddinge

Recommended Posts

Læste for et års tid siden en virkelig god og pirrende anmeldelse herinde af ka sai-massagen hos Buddinge Thaimassage, som blev udført af Bam Bam. Siden har jeg ikke set nogle anmeldelser af stedet, så her kommer der en af de postive.

Forleden fik jeg lyst til præcis den form for pirring, hvor pigen undervejs i kropsmassagen også leger med anus og sætter først en så flere olierede fingre ind (med kondom), mens hun med den anden hånd stimulerer penis.Jeg bookede nemt en time (1000 kr), og det blev søde Pla, der mødte mig i døren, da jeg ringede på. Et smukt lille nips med den der kombination og generthed (tilsyneladende) og et frækt glimt i øjnene, som jeg ikke kan stå for. Professionel og samtidig meget sød. Også hendes stemme og ordvalg undervejs i massagen var pirrende, og vi havde en meget god kemi. Jeg fik lov til at røre ved hende undervejs, og vi aftalte fuld pakke, når jeg kigger forbi næste gang.

Langsomt byggede hun op til klimaks, hvor pikken står som en søjle og man har fornemmelsen af at være fyldt ud. Resten kan I selv gætte jer til.

Det er et pænt og rent sted, som ligger diskret tilbagetrukket fra Buddinge Hovedgade. Lige nu er der en del vejarbejde foran, men man kan stadig køre ind ad stikvejen til stedet.

På forhånd tak for hjælp med linket, idet jer er kronisk digital-dum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mis4
Signor Cuoco skrev, for 18 timer siden:

På forhånd tak for hjælp med linket, idet jer er kronisk digital-dum.

Marker linket i adresselinbien - ctrlC - flyt mus til hvor du vil indsætte link - ctrlV - vupti :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...