Hop til indhold
bifyr71

FKK Harmony igen igen....

Recommended Posts

Var i slutningen forbi Harmony udenfor Hamborg. Anmeldt her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/162778-fkk-harmony-dejlig-første-oplevelse-261122/

På vej retur måtte kampvognen lige en tur forbi på returvejen.

Mit første besøg var jo en mega succes så håbede meget på at det ville gentage sig. Jeg var der på en fredag eftermiddag og det er nøgendag hvilket vil sige at der ikke er nogle piger med undertøj på - kun 15-18cm høje hæle og måske et håndklæde omkring sig. Der var 13 piger på denne eftermiddag.

Gik forbi buffeten og satte mig i kino med en saftig film foran mig. Skulle lige i stemning hvilket jeg også forklarede den første rumænske pige som satte sig ved siden af.... ok sagde hun lad os kigge på den sammen.... Lidt efter kom hendes veninden og satte sig på den anden side. Det her er nok et planlagt "scam" på den gode måde nåede jeg lige at tænke inden de på skift lod tunge og fingre gå på opdagelse under badekåben og min mund som villigt åbnede sig for at kysse dem på skift.

Så her sad jeg med udsigten til et andet par der var i fuld gang med hinanden og 2 smukke piger på hver side og deres fingre som gled blidt og kærtegnende op og ned af min stive pik.... vi kravlede op på madrassen ved siden af det andet par og jeg nød dem begge på skift. Dejligt.

Så en tur i bad, sauna og en "normal" massage ... 

Havnede igen i kino og bestemte mig for at lege legen... hvem kigger forbi og byder sig til... det gjorde en ung høj pige halv bulgarsk og halv tysk. Kors et grådigt blowjob med dybe slik af mine glatte nosser og reaktionen udeblev ikke .... atter en halv time i himlen.

Med entre og 3 piger, samt alm massage ialt 435 eur - kunne jeg så lette anker, kæmpe mig igennem Hamborg og hjem via Flensborg. 

Jeg skal klart tilbage når det bliver sol og sommer... det må være for vildt at slikke sol til udsigten af en masse smukke mennesker.

https://www.saunaclub-harmony.com

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

godt at du havde en god tur, det er fine faciliteter og et godt sted.

jeg var dernede i sidste uge, og ja… ca. 12 piger på arbejde, hvor der var en enkel 7-8’er, resten var 5-6. Jeg havde 2 sessioner, og kørte igen. Total damage var 330 euro. Jeg tror ikke jeg kommer igen, Sharks er 10 gange bedre, eller så booker jeg hellere 1 time herhjemme med en sikker 9-10 pige som er velanmeldt…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Normal skrev, for 15 timer siden:

Hejsa,

godt at du havde en god tur, det er fine faciliteter og et godt sted.

jeg var dernede i sidste uge, og ja… ca. 12 piger på arbejde, hvor der var en enkel 7-8’er, resten var 5-6. Jeg havde 2 sessioner, og kørte igen. Total damage var 330 euro. Jeg tror ikke jeg kommer igen, Sharks er 10 gange bedre, eller så booker jeg hellere 1 time herhjemme med en sikker 9-10 pige som er velanmeldt…

Jeg er mega tilfreds med Harmony. Har været der så mange gange at jeg kender de fleste. Ved hvem jeg skal gå med. Det at man ved at den man går med giver en super service er vigtigt for mig. Jeg tænker at det at smide 100 euro ud på en megasød pige der giver en dårlig service ikke er hvad jeg har lyst til. Min erfaring er at de sødeste tjener penge alligevel. De ikke fuldt så søde giver en bedre service fordi de skal have kunden tilbage næste gang.....

Den gang det kostede 50euro for en halvtime kunne man prøve sig lidt frem. Med 100 euro er det begrænset hvor mange gange man skal prøve.....

Just my 5c

Redigeret af BigDaddiz

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, den 20.12.2022 at 23:28:

Jeg er mega tilfreds med Harmony. Har været der så mange gange at jeg kender de fleste. Ved hvem jeg skal gå med. Det at man ved at den man går med giver en super service er vigtigt for mig. Jeg tænker at det at smide 100 euro ud på en megasød pige der giver en dårlig service ikke er hvad jeg har lyst til. Min erfaring er at de sødeste tjener penge alligevel. De ikke fuldt så søde giver en bedre service fordi de skal have kunden tilbage næste gang.....

Den gang det kostede 50euro for en halvtime kunne man prøve sig lidt frem. Med 100 euro er det begrænset hvor mange gange man skal prøve.....

Just my 5c

Hvem er dine favoritter? Jeg er vild med Valentina….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun været på Harmony en enkelt gang . Røg først i kløerne på Martha og derefter mens jeg sad og spiste, kom jeg i snak med Diana - begge gav absolut en god service. Men Diana var nu topscoreren, da hun udover en vild tur på lagnet, havde masser af tid og hang ud med mig både før og efter vi havde været på 1. salen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så åbnede Harmony igen i dag efter juleferien.

Så lige på net at der kun var 3 piger på arbejde. Det tager sikkert noget tid inden antal piger igen er mere fornuftigt. Godt man kan følge med på Harmony's netside så man ikke spilder 80 euro i indgang på en mislyket oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, den 4.1.2023 at 01:25:

Så åbnede Harmony igen i dag efter juleferien.

Så lige på net at der kun var 3 piger på arbejde. Det tager sikkert noget tid inden antal piger igen er mere fornuftigt. Godt man kan følge med på Harmony's netside så man ikke spilder 80 euro i indgang på en mislyket oplevelse.

Der er umildbart stadig ikke særlig ikke meget gang i den endnu efter juleferien med kun 5-6 piger på stedet efter hjemmsiden:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Npl skrev, for 2 timer siden:

Der er umildbart stadig ikke særlig ikke meget gang i den endnu efter juleferien med kun 5-6 piger på stedet efter hjemmsiden:(

Hvis pigerne er hjemme på juleferie - skal du regne med at julen i flere østeuropæiske lande falder i starten af januar - så vent til weekenden eller næste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på Harmony fredag ... synes store bededag skulle bruges i hvad Diana kaldte church of pussy ... havde taget en bog med, og satte mig ud i rummet med glasskydedør ... det forvirrede pigerne og de kom på skift forbi for at lokke .. wauw det var fedt .. men fastholdt at jeg skulle læse .. man har jo den der haremsfølelse ... havde 2 ture hvor Diana var klart bedst .. hun giver den vildeste service og cigaretter... Harmony slår folkekirken sådan en bededag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, den 5.6.2023 at 08:14:

Diana er det hende den ret høje blondine,?

Nej, det er Julia. Diana er ikke ret høj. Hun er lidt større end Alice som vel er den mindste pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...