GIANT COCK 1320 Skrevet 17. December, 2022 Nogen erfaringer med denne lille frækkert.....serviceniveau, pris? https://annoncelight.dk/showad/320539 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 17. December, 2022 (edited) Yes Sød pige, billederne passer. Hun er til helt alm sex, ingen kinky eller fetish. Hendes engelsk er begrænset, så dine ønsker på sms kan nemt blive misforstået hvis du er for advanceret. Jeg ønskede kun et frækt handjob, men gik derfra med både blow og sex. Prisen jeg betalte lå på det "normale" niveau. Hverken for mistænkeliget billigt, eller ublu dyrt. Gik derfra med et stort smil Redigeret 17. December, 2022 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 17. December, 2022 next skrev, for 2 timer siden: Jeg ønskede kun et frækt handjob, men gik derfra med både blow og sex. Gik derfra med et stort smil Jeg elsker når den slags sker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 20. December, 2022 Jeg var også forbi, og har en lidt blandet oplevelse. Først var hun der ikke, men skriver hun er der om lidt, endte så med jeg ventede 50min i kulden. Jeg spørg så om 30min til en bestemt pris og gentager 2 ´gange, og hun siger ja alle 3 gange. Jeg kan se hun sætter alarmen på sin tlf til den aftalte tid, men også en timer til 20min senere. 20min senere siger hun så tiden er forbi og peger på sin mobil, jeg forklarer hende at det ik var hvad vi aftalte. Her bruger hun sit spansk som en undskyldning, men jeg synes det mest virkede som et trick . Vi fik dog en afslutning i hus. Hun har en god røv (det var hvad jeg kom for) resten er ikke noget at råbe hurra for, men hun er skam sød nok og snaksaglig, og hun lever sig også gerne ind i sexen og prøver at være fræk. Nogen skrev hun var stram, jeg havde dog lidt svært ved at mærke hende. Gjorde jeg det om havde jeg sparet pengene, men synes ikke det var en dårlig oplevelse heller. Hun er ikke en sur eller trist pige overhoved. Tværtimod, og kan nu også sige glædelig jul på dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 15. Februar, 2023 Har man været fordi her er det nok en god ide at blive testet for fladlus. Eneste sted jeg har været i måneder. Var der i slut december og opdagede gæsterne i januar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg