Hop til indhold
Jakoblaursen

Alternativer til sugardaters.dk?

Recommended Posts

Guest Olympus

Du kan være heldig at finde piger på div. chat forums. Men der er mange mænd som byder sig ind, så du er ikke alene.

Jeg hat været heldig på Superchat og finde piger til møder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 36 minutter siden:

Tak - og er der så faktisk nogle piger på disse alternative sites? Eller er det et forsøg på at konkurrere - men sugardaters er der hvor alle er, eller hvordan?

Ellers nogle væsentlige forskelle? Det er vel 100% det samme koncept går jeg ud fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

… har lige prøvet at oprette mig på begge sider for lige at få en fornemmelse af dem - må sige at de på et sådan helt basalt niveau slet ikke fungerede…! 
 

sugarfar: kunne ikke oprette profil - fik bekræftelse email klikkede og sp gik det ellers i selvsving - så bad den mig om at oprette profil igen, det gjorde jeg så - og sp sagde den “email ikke bekræftet” -> total rod/forvirring

sugardating.dk -> fik oprettet en profil, men siden er meget rodet og forvirrende - kunne f.eks ikke se hvor man ser pigernes profiler (måske forsi jeg oprettede en gratis profil, men allogevel - på sugardaters kan man jo se profilerne, bare med blurry billeder) - og så blev jeg ellers bare logget af uden grund 2 gange

Så.. virker de her sider overhovedet? Jeg fik et meget dårligt førstehåndsindtryk:)

 

Redigeret af Jakoblaursen
Stavefjel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olympus skrev, for 2 timer siden:

Jeg hat været heldig på Superchat og finde piger til møder.

Er det forkert at påstå, at succesraten er den samme, som at vinde 7 rigtige i lotto.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jakoblaursen skrev, for 17 timer siden:

har sugardaters.dk et de-facto monopol i Danmark?

 

Jakoblaursen skrev, for 7 timer siden:

men sugardaters er der hvor alle er, eller hvordan?

Det er min klare opfattelse, ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus
Jakoblaursen skrev, for 12 timer siden:

… har lige prøvet at oprette mig på begge sider for lige at få en fornemmelse af dem - må sige at de på et sådan helt basalt niveau slet ikke fungerede…! 
 

sugarfar: kunne ikke oprette profil - fik bekræftelse email klikkede og sp gik det ellers i selvsving - så bad den mig om at oprette profil igen, det gjorde jeg så - og sp sagde den “email ikke bekræftet” -> total rod/forvirring

sugardating.dk -> fik oprettet en profil, men siden er meget rodet og forvirrende - kunne f.eks ikke se hvor man ser pigernes profiler (måske forsi jeg oprettede en gratis profil, men allogevel - på sugardaters kan man jo se profilerne, bare med blurry billeder) - og så blev jeg ellers bare logget af uden grund 2 gange

Så.. virker de her sider overhovedet? Jeg fik et meget dårligt førstehåndsindtryk:)

 

Smid et profil billede på og du kan se pigerne gratis, men du kan ikke kontakte dem!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...