Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var endnu en gang på besøg hos Kats piger i Svendborg. Ja, det er uden sammenligning mit fortrukne sted.

https://annoncelight.dk/showad/356866

Denne gang til en halv times massage med HJ som afslutning, med den nye pige Lily. Hun er virkelig smuk synes jeg, så jeg fortrød lidt “kun” at have bestilt massage.

 

Men jeg er dårlig til at omstille mig, så jeg holdt fast i min oprindelige beslutning.

Der var imidlertid heller ingen grund til fortrydelse skulle det vise sig; for det var en virkelig god massage.

 

Tilpas fast og hård i den seriøse del, og dejligt blid og legende i den sjove ende. Mod slutningen blev jeg nusset godt mellem ballerne, som jeg var svært begejstret for, hvilket jeg heller ikke undlod at fortælle Lily.

 

Jeg vendte mig om på ryggen, og efter lidt ekstra rigtig massage, tog hun fat på afslutningen.

 

Hun masserede mit mellemkød og pung, på en for mig, fuldstændig magisk facon. Derefter må jeg tilstå at jeg ikke rigtig ved hvad der foregik, men jeg kom hårdt og længe. Damn det var lækkert!

 

Lily lod mig bagefter forstå at hvis jeg kunne lide hendes handjob skulle jeg tage at prøve hendes blow; så nu er jeg jo nødt til at komme igen. 
 

De varmeste anbefalinger herfra; SexDrive

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mrbutt skrev, for 10 timer siden:

Det lyder sku Nice den tur du har fået. Hvor diskret er stedet. 

Er det en klinik eller privat

Det er MEGET diskret. Huset ligger helt for dig selv omgivet af træer for enden af en lang grusvej. Hvis man er til diskretion fås det ikke bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem af pigerne på hjemmesiden er det du har haft oplevelsen med?

Rød eller sort?

I mine øjne er der stor forskel på, hvor gode de er. Lige fra håbløshed til himmelsk

Redigeret af DipStick

Del dette indlæg


Link til indlæg
DipStick skrev, for 16 timer siden:

Hvem af pigerne på hjemmesiden er det du har haft oplevelsen med?

Rød eller sort?

I mine øjne er der stor forskel på, hvor gode de er. Lige fra håbløshed til himmelsk

Hende på de sidste tre billeder er Lily.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex

nogen der ved hvordan kats ydelser er . du skriver at det går fra håbløshed til himmelsk hvor er kat så henne . vh S 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke prøvet Kat til andet end massage. Det er hun god til.

Mit sidste besøg var en skuffelse. Pigen var uden engagement under massagen, og til sex-delen kom der en anden pige. Spild af tid og penge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JANST2305

hej dipstick må jeg spørge hvornår var det at du fik den dårlige behandling . jeg har selv været ude for noget af det samme . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ca 4 uger siden, så slut November.

Men det er ikke første gang. To gange har Lisa, hende med en stor rund tato på venstre skulder, leveret noget slapt juks og oliepladderballe. 

Jeg har desværre glemt hvad den seneste dårlige pige hedder. Hun er ikke på billederne nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, for 2 timer siden:

Hvad hedder hende i annoncen med de store bryster, det ser meget fristende ud. 

Kan du være lidt mere præcis. Ikke noget med brune øjne og mørkt hår, men gerne et nummer på billedet, farve på tøj, overstregning af tato på brystkassen etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DipStick skrev, for 1 time siden:

Kan du være lidt mere præcis. Ikke noget med brune øjne og mørkt hår, men gerne et nummer på billedet, farve på tøj, overstregning af tato på brystkassen etc.


de 2 første billeder, i rødt på knæ med noget overstreget over brystet, og med ryggen til i sort. 
 

generelt er jeg interesseret hvis de har store bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lemon er god til massage, men sex og HJ er hun ikke god til.

Hun rækker ud efter servietter og køkkenrulle allerede når den første dråbe er på vej og tørre sperm op efterhånden som det kommer, som  om hun ikke kan lide det. 

Under sex er hun meget passiv, men ellers en sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...