Hop til indhold
Waverider

Cubanske piger på Amager

Recommended Posts

Guest andrew1000
Waverider skrev, 1 time siden:

Er der nogle brødre som har besøgt de to cubanske piger på Amager?

Shanelll

Jade

Jeg er på udkig efter en erstatning for den legendariske cubanske Naomi som nogen måske husker.

Du har flere stjerner på skuldrene (point herinde) end mig, så udtaler mig med al respekt. De magre tekster og billeder, der ikke ser ud til at være taget i DK, får mig til at tvivle på, at det bliver sublimt og får mig til at anbefale Rio og Ivy for at være på den sikre side. De har samme flotte latin glød (Rio mere brun end Ivy), og her går man ikke galt i byen. Men det er måske bare mig, der fedtspiller.. God weekend!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper

Jeg var forbi for at besøge Shanell, hun er sød og flot som på billeder.

I virkeligheden ser hun yngre ud end de 22 der er opgivet, jeg undskyldte og sagde hun var for ung til mig, så kørte igen.

Naomi er savnet, total lækker chokoladeguf.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000
Mr Piper skrev, for 9 minutter siden:

Jeg var forbi for at besøge Shanell, hun er sød og flot som på billeder.

I virkeligheden ser hun yngre ud end de 22 der er opgivet, jeg undskyldte og sagde hun var for ung til mig, så kørte igen.

Naomi er savnet, total lækker chokoladeguf.

Tak og beklager tidligere post @Waverider. Og god stil at køre igen af sådan en årsag, @Mr Piper. Respekt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
andrew1000 skrev, for 5 timer siden:

Du har flere stjerner på skuldrene (point herinde) end mig, så udtaler mig med al respekt. De magre tekster og billeder, der ikke ser ud til at være taget i DK, får mig til at tvivle på, at det bliver sublimt og får mig til at anbefale Rio og Ivy for at være på den sikre side. De har samme flotte latin glød (Rio mere brun end Ivy), og her går man ikke galt i byen. Men det er måske bare mig, der fedtspiller.. God weekend!

Det er en ultrastærk anbefaling, tror jeg:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Shanell er som jeg ser det IKKE yngre end de 22, hun er lidt chubby og ligegyldigt massage i 10-15 min. 

Blowjob uden nogen for for indlevelse, dog uden, mod merpris 

hun klemmer lårene sammen så man slet ikke kan "kommer til"

Skuffende og aldrig et gen- besøg herfra

Redigeret af PoulPik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...