Hop til indhold

Maria i Vejle (tidligere Århus og Odense)

Featured Replies

Skrevet

Hej Forum

Er det nogen der har besøgt Maria, som lige nu er i Vejle og den sidste uges tid har været i både Århus (hvor jeg missede hende) og Odense. Billedet blev pludselig slørede...

Hun ser meget lækker ud, men er det photo shoppet.

Er hun værd at besøge og dermed køre en tur for?

Hvordan er hendes priser.

Og gerne en generel vurdering af hende og oplevelsen med hende.

på forhånd tak

erhvervsmanden

Skrevet
Erhvervsmand1 skrev, for 20 minutter siden:

Hej Forum

Er det nogen der har besøgt Maria, som lige nu er i Vejle og den sidste uges tid har været i både Århus (hvor jeg missede hende) og Odense. Billedet blev pludselig slørede...

Hun ser meget lækker ud, men er det photo shoppet.

Er hun værd at besøge og dermed køre en tur for?

Hvordan er hendes priser.

Og gerne en generel vurdering af hende og oplevelsen med hende.

på forhånd tak

erhvervsmanden

Hende kiggede jeg også på i dag. Så derfor ringede jeg til hende og fik at vide, at hun var fra Polen og 23 år. 

Hendes adresse og priser sendte hun så på SMS. De ser meget almindelige ud for udenlandske piger bl.a. 800 for 30 minutter med blow og sex, begge dele med kondom. Hvis du ønsker blow uden koster det 300 mere. Yderligere en del ekstra ydelser du kan tilkøbe. 

Jeg ville ikke give 1.100 for 30 minutter med sex og et blow uden, så derfor har jeg indtil videre opgivet hende. Men en fantastisk anmeldelse herinde af dig eller en anden, kan måske få mig til at skifte mening. 

Skrevet
  • Author
komfritfrem skrev, for 4 minutter siden:

Hende kiggede jeg også på i dag. Så derfor ringede jeg til hende og fik at vide, at hun var fra Polen og 23 år. 

Hendes adresse og priser sendte hun så på SMS. De ser meget almindelige ud for udenlandske piger bl.a. 800 for 30 minutter med blow og sex, begge dele med kondom. Hvis du ønsker blow uden koster det 300 mere. Yderligere en del ekstra ydelser du kan tilkøbe. 

Jeg ville ikke give 1.100 for 30 minutter med sex og et blow uden, så derfor har jeg indtil videre opgivet hende. Men en fantastisk anmeldelse herinde af dig eller en anden, kan måske få mig til at skifte mening. 

Interessant. Der ligger om der kommer andre indlæg - prisniveauet er vel ok, men dit svar siger ikke meget om hvordan hun er 8⁠-⁠)

Skrevet
Listelømmel skrev, for 1 time siden:

Waaaauw, ægte røde hår på tissekonen, shit nogle smukke billeder.

Åh ja.. Var på tur i går og i tirsdags, så tænker jeg heller må holde lidt igen.. Har jo ikke købt julegaver endnu :wacko:, men har virkelig lyst hvis de billeder er ægte :wub:

Skrevet

Var der nogensinde nogen af jer der besøgte hende? Kan se hun er i Vejle igen… Jeg tvivler dog stærkt på ægtheden af de billeder. 

Skrevet

Jeg tror ikke I møder pigen på billederne, der er Rinna Ly en Ukrainsk model.

• 2 weeks later...
Skrevet
Erhvervsmand1 skrev, for 1 time siden:

Men har nogen mødt hende og kan de be eller afkræfte billedernes ægthed

Der er da ingen billeder på annoncen

Skrevet
  • Author
exostar skrev, Lige nu:

Der er da ingen billeder på annoncen

De er netop fjernet og der er kommet advarsel om falske billeder. Det siger jo det hele

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.