Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Jeg har besøgt Eva nogle gange, og jeg skylder vidst en "anmeldelse" af hende. Hun er vanvittigt god. Den bedste massage jeg har fået. Ægte tantra massage, hun tager sig god tid, virkelig sød at snakke med. Jeg bestilte en time til 1400, og jeg ville gøre det igen hver dag, hvis jeg havde pengene til det. Massagen er god, og lingam massagen er top tier. Hendes krop er noget nær perfekt, synes jeg, og et utroligt pænt ansigt. Videoen af hende ligner meget godt :)

 

Hun bruger ikke for meget olie, eller for lidt. Det er lige til pas for mit vedkommende. Hun SKAL opleves. Jeg besøger ikke andre end hende, når hun er i byen. I må virkelig ikke gå glip af hende. Hun er verdensklasse.


Respekter hende, opfør jer pænt, så får I en klasse oplevelse.

 

Link:https://annoncelight.dk/showad/359694

Stedet er relativt diskret, på hjørnet af en vej. I

Del dette indlæg


Link til indlæg
Djuka skrev, den 16.12.2022 at 13:39:

Hej,

Jeg har besøgt Eva nogle gange, og jeg skylder vidst en "anmeldelse" af hende. Hun er vanvittigt god. Den bedste massage jeg har fået. Ægte tantra massage, hun tager sig god tid, virkelig sød at snakke med. Jeg bestilte en time til 1400, og jeg ville gøre det igen hver dag, hvis jeg havde pengene til det. Massagen er god, og lingam massagen er top tier. Hendes krop er noget nær perfekt, synes jeg, og et utroligt pænt ansigt. Videoen af hende ligner meget godt :)

 

Hun bruger ikke for meget olie, eller for lidt. Det er lige til pas for mit vedkommende. Hun SKAL opleves. Jeg besøger ikke andre end hende, når hun er i byen. I må virkelig ikke gå glip af hende. Hun er verdensklasse.


Respekter hende, opfør jer pænt, så får I en klasse oplevelse.

 

Link:https://annoncelight.dk/showad/359694

Stedet er relativt diskret, på hjørnet af en vej. I

Desværre har jeg ikke samme positiv beretning. I går havde jeg lavet en aftale med hende og kørt vejen til Herning. 5 minutter før skriver hun, at hun desværre har dobbelt booket tiden. Vi aftaler en ny tid til i dag. Jeg kører igen mod Herning. 30 minutter før skriver hun, at kun blev forsinket,  og jeg kunne få en tid senere på dagen.

Totalt useriøst 2 dage i træk, at aflyse. Men så fik jeg da kørt nogle kilometer i blæsevejret for at blive til grin.

Desværre har jeg ikke samme positiv beretning. I går havde jeg lavet en aftale med hende og kørt vejen til Herning. 5 minutter før skriver hun, at hun desværre har dobbelt booket tiden. Vi aftaler en ny tid til i dag. Jeg kører igen mod Herning. 30 minutter før skriver hun, at kun blev forsinket,  og jeg kunne få en tid senere på dagen.

Totalt useriøst 2 dage i træk, at aflyse. Men så fik jeg da kørt nogle kilometer i blæsevejret for at blive til grin.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 8 timer siden:

Desværre har jeg ikke samme positiv beretning. I går havde jeg lavet en aftale med hende og kørt vejen til Herning. 5 minutter før skriver hun, at hun desværre har dobbelt booket tiden. Vi aftaler en ny tid til i dag. Jeg kører igen mod Herning. 30 minutter før skriver hun, at kun blev forsinket,  og jeg kunne få en tid senere på dagen.

Totalt useriøst 2 dage i træk, at aflyse. Men så fik jeg da kørt nogle kilometer i blæsevejret for at blive til grin.

Desværre har jeg ikke samme positiv beretning. I går havde jeg lavet en aftale med hende og kørt vejen til Herning. 5 minutter før skriver hun, at hun desværre har dobbelt booket tiden. Vi aftaler en ny tid til i dag. Jeg kører igen mod Herning. 30 minutter før skriver hun, at kun blev forsinket,  og jeg kunne få en tid senere på dagen.

Totalt useriøst 2 dage i træk, at aflyse. Men så fik jeg da kørt nogle kilometer i blæsevejret for at blive til grin.

 

Hello! You make only 1 booking not 2 like you said! I never cancel your booking. I didn’t told you once that I make 2 booking in the same time! And today I asked you nicely 40min before of the booking if it’s possible to come 15 min later because of a delay, it wasn’t my fault because it was a bit of delay of bad traffic and bad weather, and I didn’t let you know before 5 min like you said! After I asked you nicely if it’s possible to come a little bit later you cancel the booking not me! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evamasseuse skrev, for 33 minutter siden:

Hello! You make only 1 booking not 2 like you said! I never cancel your booking. I didn’t told you once that I make 2 booking in the same time! And today I asked you nicely 40min before of the booking if it’s possible to come 15 min later because of a delay, it wasn’t my fault because it was a bit of delay of bad traffic and bad weather, and I didn’t let you know before 5 min like you said! After I asked you nicely if it’s possible to come a little bit later you cancel the booking not me! :)

Det er jo direkte løgn. Lugtet af der var en der der havde købt en dyre pakke end jeg, skulle ha min tid også en dag, to dage i træk.

Der er piger herinde, der beklager sig over mænd, der bliver væk. Her har vi desværre en pige ingen moral har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evamasseuse skrev, for 3 timer siden:

Hello! You make only 1 booking not 2 like you said! I never cancel your booking. I didn’t told you once that I make 2 booking in the same time! And today I asked you nicely 40min before of the booking if it’s possible to come 15 min later because of a delay, it wasn’t my fault because it was a bit of delay of bad traffic and bad weather, and I didn’t let you know before 5 min like you said! After I asked you nicely if it’s possible to come a little bit later you cancel the booking not me! :)

Hello Eva 

Why is it you dont have whatsapp? 

It is more annonomus for many.. as we.use the phone at our house.. or i do anyway

It would be appreciated

Take care

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 12 timer siden:

Det er jo direkte løgn. Lugtet af der var en der der havde købt en dyre pakke end jeg, skulle ha min tid også en dag, to dage i træk.

Der er piger herinde, der beklager sig over mænd, der bliver væk. Her har vi desværre en pige ingen moral har.

I never make bookings like this and all the persons knows me I don’t make differents or cancel booking because of the difference of the pack choise :) and everybody undertand if it’s a delay in the schedule :) If you think so it’s ok I don’t want to argue with you! Please read the sms between us again and you will see that what I said can be proved:) thanks and happy holidays :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
benny49 skrev, for 9 timer siden:

Hello Eva 

Why is it you dont have whatsapp? 

It is more annonomus for many.. as we.use the phone at our house.. or i do anyway

It would be appreciated

Take care

Hello I will get whatsapp in future :) thanks for letting me know :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...