Kempes 22 Skrevet 16. December, 2022 (edited) Hej - Vi er et kinky par der leger sammen privat - Min skønne frække tøs har en fantasi om at sælge sig selv til fremmede mænd - og derfor prøver vi herinde og finde hjælp til dette - Hun er en flot velskabt 35 årig brunette - med store naturlige bryster og flot røv - set uppet er at hun vil komme og besøge dig som luder på dit hotel og stå til rådighed i 1 time - hun vil ankomme i frækt lingeri og hele seancen iscenesættes som kunde / luder forhold - Hun vil kneppes ( med gummi) og sutter grådigt UDEN både pik og boller - tager sperm både på krop og ansigt/ mund ( sluger ikke) og du må slikke hende som du vil i fisse og røv - øvrige rammer og info og billeder gives ved aftalens indgåelse - VI SØGER EN DER BOR PÅ HOTEL I KØBENHAVN I PERIODEN 19 TIL 22 DECEMBER - ELLER D 27 TIL 30 DECEMBER - og som har lyst til at få besøg af tøsen og bruge hende 1time - næsten gratis - Det er en fantasi for hende ( os) og derfor er betaling en del af illusionen - hun skal afregnes med symbolsk beløb kr 200 - vi har nogle kriterier : søger moden mand , seriøs , respektfuld og med gode manerer - plus 50 med gode manerer - en kinkster og gentleman - Du skal være indlogeret på et mindst 4 stjerner hotel i køben havn i ovennævnte perioder - og være tilgængelig eftermiddag eller aften efter aftale - send en PB herinde med anmodning og præsentation til undertegnede og jeg vil svare - søger kun henvendelser på mænd der imødekommer ovennævnte kriterier og kun til dette set up - alle andre henvendelser ignoreres ligesom alt dialog foregår via PB - K- Redigeret 16. December, 2022 af Kempes Mangler info 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 209 Skrevet 16. December, 2022 Kempes skrev, for 30 minutter siden: Hej - Vi er et kinky par der leger sammen privat - Min skønne frække tøs har en fantasi om at sælge sig selv til fremmede mænd - og derfor prøver vi herinde og finde hjælp til dette - Hun er en flot velskabt 35 årig brunette - med store naturlige bryster og flot røv - set uppet er at hun vil komme og besøge dig som luder på dit hotel og stå til rådighed i 1 time - hun vil ankomme i frækt lingeri og hele seancen iscenesættes som kunde / luder forhold - Hun vil kneppes ( med gummi) og sutter grådigt UDEN både pik og boller - tager sperm både på krop og ansigt/ mund ( sluger ikke) og du må slikke hende som du vil i fisse og røv - øvrige rammer og info og billeder gives ved aftalens indgåelse - VI SØGER EN DER BOR PÅ HOTEL I KØBENHAVN I PERIODEN 19 TIL 22 DECEMBER - ELLER D 27 TIL 30 DECEMBER - og som har lyst til at få besøg af tøsen og bruge hende 1time - næsten gratis - Det er en fantasi for hende ( os) og derfor er betaling en del af illusionen - hun skal afregnes med symbolsk beløb kr 200 - vi har nogle kriterier : søger moden mand , seriøs , respektfuld og med gode manerer - plus 50 med gode manerer - en kinkster og gentleman - Du skal være indlogeret på et mindst 4 stjerner hotel i køben havn i ovennævnte perioder - og være tilgængelig eftermiddag eller aften efter aftale - send en PB herinde med anmodning og præsentation til undertegnede og jeg vil svare - søger kun henvendelser på mænd der imødekommer ovennævnte kriterier og kun til dette set up - alle andre henvendelser ignoreres ligesom alt dialog foregår via PB - K- lyder frækt kunne godt bruge hende i julen i korsør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Froggy 1 Skrevet 16. December, 2022 Hej - fræk leg jeg er frisk på og med jævne mellemrum i Kbh på hotel. Dog ikke her i juletiden men skriv gerne til min mail hvis jeg skal give lyd en anden gang. Jeg er dansk alm pæn mand på 50, slank og 186 cm. Efter sigende godt udrustet;-). Dbh, Peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mrfisher Skrevet 16. December, 2022 200 kr for en time = SCAM... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lionhart 52 Skrevet 16. December, 2022 mrfisher skrev, for 41 minutter siden: 200 kr for en time = SCAM... Har mødt Kempes - de er super seriøse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brosten 26 Skrevet 16. December, 2022 Og han kender Slugeren. Han er “the real deal”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1046 Skrevet 17. December, 2022 Froggy skrev, for 10 timer siden: Hej - fræk leg jeg er frisk på og med jævne mellemrum i Kbh på hotel. Dog ikke her i juletiden men skriv gerne til min mail hvis jeg skal give lyd en anden gang. Jeg er dansk alm pæn mand på 50, slank og 186 cm. Efter sigende godt udrustet;-). Dbh, Peter PB=Privat Besked. Brug knappen der ligner en konvolut. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg