Hop til indhold
Eventyreren

Flensborg - anbefalinger

Recommended Posts

Med mange brugeres opfordringer til at jeg skulle satse på Flensborg i stedet for det Sønderjyske kommer her spørgsmålet om hvad der kan anbefales i den by (+ omegn).

 

Som sædvanligt leder jeg efter "den unikke oplevelse" - mere end en bestemt kvindetype/service.

 

Hvis der er nogen rimeligt opdaterede anbefalinger hører jeg dem gerne - har læst Flensborg-trådene - og har en ide om at scenen skifter ret hyppigt dernede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, har du ikke prøvet P-Club http://de.the-pclub.de/ endnu, så er det nok her du skulle starte. Stedet og pigerne er i hvert fald en oplevelse i sig selv. Kan se de endda har fået en sød lille Thaipige tilknyttet - det plejer man vist ikke at se så meget på FKK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du nævner ikke hvad du mener med unikke oplevelser.

Er du til GFE./ hyggesex kan jeg anbefale Vivian og Linda fra Engelsburg og Dajana på Junkerhoelweg 14.

De fleste piger skifter hver uge, så hold dig opdateret på Fairgirls.de / Sexnord.de og Engelsburg.de

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilke af de ovennævnte piger giver den bedste GFE?

Hvem der giver den bedste GFE. ved jeg ikke, de er alle gode så det kommer nok an på kemi og dagsformen.

Linda er Milf med en flot slank krop, Vivian er åleslank og Dajana er lidt erotisk butte, se de nye billeder af hende på fairgirls.

Jeg holder af dem alle tre.

Når du besøger Flensborg bør du have flere telefonnumre med, da der selvfølgeligt kan være optaget.

Vivian kan være svær at få fat i, da hun er meget populær.

Telefonnumrene på Engelsburg er til en telefonsvarer, så man må ringe på døren.

Dajana vil gerne have at man ringer og aftaler en tid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...