Eventyreren 17 Skrevet 23. November, 2013 Med mange brugeres opfordringer til at jeg skulle satse på Flensborg i stedet for det Sønderjyske kommer her spørgsmålet om hvad der kan anbefales i den by (+ omegn). Som sædvanligt leder jeg efter "den unikke oplevelse" - mere end en bestemt kvindetype/service. Hvis der er nogen rimeligt opdaterede anbefalinger hører jeg dem gerne - har læst Flensborg-trådene - og har en ide om at scenen skifter ret hyppigt dernede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 23. November, 2013 Ja, har du ikke prøvet P-Club http://de.the-pclub.de/ endnu, så er det nok her du skulle starte. Stedet og pigerne er i hvert fald en oplevelse i sig selv. Kan se de endda har fået en sød lille Thaipige tilknyttet - det plejer man vist ikke at se så meget på FKK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 23. November, 2013 Du nævner ikke hvad du mener med unikke oplevelser. Er du til GFE./ hyggesex kan jeg anbefale Vivian og Linda fra Engelsburg og Dajana på Junkerhoelweg 14. De fleste piger skifter hver uge, så hold dig opdateret på Fairgirls.de / Sexnord.de og Engelsburg.de Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 24. November, 2013 Hvilke af de ovennævnte piger giver den bedste GFE? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 24. November, 2013 Hvilke af de ovennævnte piger giver den bedste GFE? Hvem der giver den bedste GFE. ved jeg ikke, de er alle gode så det kommer nok an på kemi og dagsformen. Linda er Milf med en flot slank krop, Vivian er åleslank og Dajana er lidt erotisk butte, se de nye billeder af hende på fairgirls. Jeg holder af dem alle tre. Når du besøger Flensborg bør du have flere telefonnumre med, da der selvfølgeligt kan være optaget. Vivian kan være svær at få fat i, da hun er meget populær. Telefonnumrene på Engelsburg er til en telefonsvarer, så man må ringe på døren. Dajana vil gerne have at man ringer og aftaler en tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg