Hop til indhold

danske Stella i Horsens

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/355544

Besøgte hende i Horsens i privat lejlighed - normalt ikke der hun holder til, men rent og pænt. 

Stella giver helt super service, billederne holder vand og mere til . 

hun er smuk og total velskabt og en pige der kan ide hvad hun laver og hun er særdeles god til gfe og fantastisk blowjob. - ligesom facesitting mestrer hun og hun smager fantastisk... 

fik lov at slikke hende dybt og længe... så skønt.. 

jeg blev redet til udløsning og masser af tid til hygge og nussen efter akten. 

Jeg havde en lille fetish som hun klart leverede på - hun skal besøges igen

Pigen 10/10

Service 10/10

Glæder mig til næste gang.. desværre har jeg ikke tid imorgen, men straks i det nye år besøger jeg hende igen. 

Jeg købte en 3/4 time den går hurtigt i et så smukt og frækt selskab. 

god jul og godt nytår til jer alle  - køb dansk så får du kvalitet til en fair pris her. 

Redigeret af biker

Skrevet

En super skøn piger  der kan indleve sig i et ægte gfe   super kys lader fissen gnide op ad lillemand og til sidst stille forsvinde  ind  og mærke stramheden og safterne  omslutte lillmand  et skift mellem ride og kysse  hvor der står på små dybe stød     til   det tid at forene de varme safter. Tak søde  nyder di varme krop.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.