Hop til indhold

Stella I Søborg - lille bitte nips

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik besøgt den lille bitte Stella. Waw for en sød lille pige. Hun er virkelig value for money. Jeg tog en time i hendes selskab. Meget nem kontakt og klar aftale. Måtte lige vente 5 minutter i bilen, noget som regel giver en lidt hjertebanken, men virker til at være god til at holde aftaler. Hun er et sted i ydre Søborg med meget nem parkering. 

Hun tog imod mig med kram og kys. Efter et hurtigt bad lå vi hurtigt og nussede i bedste kæreste stil. Lækkert. Jeg gik på opdagelse på hendes krop der er meget naturlig. Bitte ung pige bryster. Jeg skulle virkelig passe på ikke at være for voldsom. Hun er god til at sige hvad hun kan lide og ikke. Godt blow med masser af spyt og øjenkontakt. Hun tog sig en lille ridetur og jeg måtte overgive mig! 

Hun tog en hurtig skyller og så var vi klar til 2 runde. Masser af kæreste nusseri og kys, og så var vi på rundtur i mange gode stillinger. 

Hun er virkelig en lille lækker nips, der ved hvad hun laver. Ingen hastværk med at få mig ud af døren. 

Absolut godkendt og en der skal besøges igen.

Skrevet

Godt valg. Hun er en legende. Dejligt med en god oplevelse. Tak for anmeldelsen.

Skrevet
dhnmdst skrev, for 43 minutter siden:

@Nybegynder1 Hun skriver selv 165/53…vurderer du det til at være korrekt?

Det passer rimeligt godt.

Skrevet

Hun er super har aldrig været problemer med hende når man er på besøg og så er hun super sød , lidt trist hun snart rejser hjem igen ..

Redigeret af Stapler
2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til.

Skrevet

Hi guys! 

Thank you so much the kind words, its mean a lot to me. I hope I will see you in the futhure .

♥️

Redigeret af Stella353

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 11 timer siden:

Szuper, soha nem volt vele semmi probléma, amikor meglátogatod, és nagyon édes, kicsit szomorú, hogy hamarosan hazamegy.

Hi, I happy to heard that you enjoyed the time with me, but I kindly ask to remove this photo from here and do not share and upload to anywhere whitout my permission.

Thank you your understanding.

Redigeret af Stapler
billede slettet

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 11 timer siden:

Hun er super har aldrig været problemer med hende når man er på besøg og så er hun super sød , lidt trist hun snart rejser hjem igen ..

Det er VIRKELIG dårlig stil at dele et billede af GP, når det er klart af billederne på hendes profil at hun ikke vil vise sit ansigt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.