Hop til indhold

Top 6 i 2022 - og næste år flere danske piger

Featured Replies

Skrevet

Har haft mange skønne oplevelser med pigerne i 2022, men en af dem er blevet gift i mellemtiden og to kommer vist ikke mere til Danmark. To andre, begge med rødder i Latinamerika, er blevet svære at få fat på, men jeg ved da, at en af dem, Hellen Aguillera, overvejer at komme tilbage til sommer. Så fra at være  en TOP10 liste bliver det en TOP 6-er (måske meget passende),  idet jeg nævner pigerne, som de fleste af jer kender i forvejen, i alfabetisk orden:

AGHATA, ALLEGRA, ALYSSIA, KAY, MOOK OG NADIA

De får snart besøg af mig igen, men ellers vil jeg i 2023 satse mere på stabile danske piger. Glæder mig allerede til de første besøg hos JENNIFER, ANGELINA ANGEL OG CILLE.

God jul og godt nytår til alle med tak for nærvær, varme, humor og herlig sex.

Skrevet

Skrevet

Det er jo næsten som Matador eller Disneys juleshow , gentagelse på gentagelse.

Er det ikke lidt trættede at høre, om de samme piger igen og igen?

Er medlemmerne blevet så ensporet, så de kun kan gentage de samme indlæg igen og igen.

Ideforladthed? (eller jeg må skrive et eller andet, jeg må, jeg må, jeg kan ikke lade være...) GISP

Google er faktisk en søgemaskine, hvor man kan søge ting, der er skrevet tidligere.

Google er din onkel....spørg ham først!

Redigeret af Anders The Man

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.