Gammel rotte 1368 Skrevet 15. December, 2022 https://annoncelight.dk/showad/353224 Blev fristet af billederne, og fik en hurtig aftale et semi-kendt sted på Lyngbyvejen. Var dog ret skeptisk på grund af stedet, men også billderne der måske lovede mere end de kunne holde. Dem der læser mine indlæg fra tid til anden ved, at jeg er total brystfikseret, og tænder på store og mellemstore ægte bryster med god tyngde, og som sidder godt. Det lovede billederne, og gør de ofte, men desværre sjældent at det holder stik. Det skulle imidlertid vise sig, at den denne aften var god nok. Rigtig sød og serviceminded pige, der er på besøg i en uges tid, og bruger tiden fornuftigt her op til jul. Massagen er virkelig god or professionel, det er jeg ikke i tvivl om, men denne aften var jeg bare til at nyde og tag en lækker kvindekrop og især -bryster. De sidder altså virkelig flot, nærmest ungpige agtige i fylde, og virkelig berøringsvenlige og flotte. Fik vel det man kalder en quicky til en fair pris, men også opfordret til at tage en 1 time med det hele. Semifinalen i VM trak dog, så jeg afslog denne gang. Tror dog jeg skal forbi en gang mere inden hun smutter igen. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2223 Skrevet 15. December, 2022 Ja vos brystbørn kan god blive fristet af sådanne billeder, og når de så også er ægte;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Callettien Skrevet 15. December, 2022 Gammel rotte skrev, for 3 timer siden: tænder på store og mellemstore ægte bryster med god tyngde, og som sidder godt. Hun lyder da til at være en fristelse der må overvejes. Ægte bryster er jo efterhånden som at finde en meget sjælden pokemon. Tak for tippet. Er hun ok slank? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1368 Skrevet 15. December, 2022 Callettien skrev, 1 time siden: Hun lyder da til at være en fristelse der må overvejes. Ægte bryster er jo efterhånden som at finde en meget sjælden pokemon. Tak for tippet. Er hun ok slank? Hun er ok slank, men ikke åleslank. Ingen mave eller noget, men lidt kraftig bygget måske. meget normal egentlig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Netflix&Chill 7 Skrevet 16. December, 2022 Gammel rotte skrev, for 21 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/353224 Blev fristet af billederne, og fik en hurtig aftale et semi-kendt sted på Lyngbyvejen. Var dog ret skeptisk på grund af stedet, men også billderne der måske lovede mere end de kunne holde. Dem der læser mine indlæg fra tid til anden ved, at jeg er total brystfikseret, og tænder på store og mellemstore ægte bryster med god tyngde, og som sidder godt. Det lovede billederne, og gør de ofte, men desværre sjældent at det holder stik. Det skulle imidlertid vise sig, at den denne aften var god nok. Rigtig sød og serviceminded pige, der er på besøg i en uges tid, og bruger tiden fornuftigt her op til jul. Massagen er virkelig god or professionel, det er jeg ikke i tvivl om, men denne aften var jeg bare til at nyde og tag en lækker kvindekrop og især -bryster. De sidder altså virkelig flot, nærmest ungpige agtige i fylde, og virkelig berøringsvenlige og flotte. Fik vel det man kalder en quicky til en fair pris, men også opfordret til at tage en 1 time med det hele. Semifinalen i VM trak dog, så jeg afslog denne gang. Tror dog jeg skal forbi en gang mere inden hun smutter igen. Link virker ikke mere .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2047 Skrevet 16. December, 2022 Netflix&Chill skrev, for 3 timer siden: Link virker ikke mere .. Det virker da fint nok...... Jeg kommer da ind på annoncen når jeg klikker på linket..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 834 Skrevet 16. December, 2022 Gløden skrev, for 4 timer siden: Det virker da fint nok...... Jeg kommer da ind på annoncen når jeg klikker på linket..... Den var offline kort tid men er online igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 696 Skrevet 18. April, 2023 Er det annonce genbrug, eller kan nogen bekræfte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1368 Skrevet 19. April, 2023 Jeg er ret sikker på at det er hende. Hun var i øvrigt kortvarigt i Herlev i denne uge, og jeg havde et dejligt gensyn med hende. Brysterne er stadigvæk virkelig faste, lækre, velsiddende og selvfølgelig 100% ægte som jeg godt kan lide det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg