Hop til indhold

Modne Karin i Hadsten

Featured Replies

Skrevet

Med et lidt langt tilløb lykkedes det at få et besøg i stand hos Karin i Hadsten.

Et par gange havde jeg været for sent ude, men denne gang lykkedes det. Vi startede med en kop kaffe og en sludder, da det er Karins måde at give begge en mulighed for at takke nej. Vi var heldigvis begge på og jeg blev sendt på badeværelset for at vaske udstyret. Da jeg kom tilbage lå hun nøgen på maven og ventede. Med lidt berøringer fra min side startede vi med fransk til hende, nåede hun tydeligt nød og imponerende hvor våd hun bliver. Herefter blev det min tur til at modtage og hold nu op hun kan sutte. Efterfølgende røg vi over i almindelig sex. Til sidst ville hun gerne afslutter mig med munden, da hun med hendes ord ikke kunne holde til mere. Hun tog hele ladningen i munden. Alt i alt en møg fræk oplevelse

Skrevet

Jeg har også besøgt hende - men det er mange år siden. Dejligt hun stadig er super. 
ja også min anbefaling. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.