Hop til indhold
ChoosyVery

Very young Rebecca i Odense - petit og naturlig

Recommended Posts

Jeg havde selv efterlyst erfaringer, men uden hjælp, så jeg måtte lige tjekke om hun virkelig kunne være ægte: https://annoncelight.dk/showad/358875

Det er hun, og billederne er alle af hende og ret vellignende: Hendes tekst siger blandt andet "I am 18 years old, 1.63 tall, long, black and straight hair. I am thin, with firm breasts and a big ass.", og det meste kan godt passe. Jeg skal ikke lige lægge hovedet på blokken for om hun er 18, 20 eller 22, men hendes ansigt er meget yndigt og ungpigeagtigt og hendes krop fast og helt naturlig. Hendes bryster er ikke så faste som jeg ville forvente af en 18-årig, men til gengæld er de forholdsvist store og meget lækre. Det med den store bagdel passer ikke: Den er faktisk forholdsvist lille, og det hele passer perfekt sammen, så Rebecca er bestemt et gode for Odense. 

Jeg tog 15 min til listeprisen og servicen var godkendt: Rebecca virkede ikke forhastet eller som om hun hellere ville være et andet sted, så jeg hyggede mig med denne yndige ungpige. Forskellige stillinger, fransk til hende, ingen stress. Omvendt var der helt klart en distance, så der var heller ikke tale om GFE eller noget der ligner. Men det var heller ikke det jeg kom efter.

Lejligheden var i centrum et sted jeg ikke havde været før, men der var parkering lige overfor, det var nemt at finde og lejligheden var fin nok. Diskret vil jeg dog ikke kalde det.

Alt i alt: Hvis man kan lide petite unge piger som på billederne, så tag roligt forbi. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...