Goth Gorgon 14 Skrevet 14. December, 2022 (edited) I just have to share my thoughts after visiting this marvelous woman near the historical "Old City". I suspect that I, unfortunately, caught a date with her shortly before she left the country early November. Too bad, really, as I should certainly have enjoyed another session with Grace before the holidays. She is, like many other Asian women her age, very attractive, but, I must say that Grace is, by all means, very well spoken, as well. Language barriers are never a hindrance for me, but It was quite unusually pleasant for me to have hardly any language barrier at all. Along with a charming, polite, and very positive attitude, Grace endowed me with a top quality session. Her emphasis on cleanliness, niceties, and the tastiest 69 ever, really made my day. She stands out and is indeed graceful. Thank you for a wonderful time. As mentioned, Grace is, for the time being, unavailable, but I am here leaving a link reference to another young woman, Ella, whom I strongly suspect occupies the same address right now. I seem to remember the bookcase in the pictures. You may correct me if I'm wrong, of course. https://annoncelight.dk/showad/335559 Redigeret 14. December, 2022 af Goth Gorgon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 182 Skrevet 14. December, 2022 Tak. Værd at undersøge. Annoncen lyder, som om den er skrevet af Gollum, men pigen ser nydelig ud. Nogen der ved, om det er hende, man møder på adressen? Q. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. December, 2022 Quatermain skrev, for 8 timer siden: Nogen der ved, om det er hende, man møder på adressen? Jeg har ikke besøgt Ella, men kvinden der har stedet bruger ikke falske fotos. Hun genbruger annoncerne når pigen skifter, og sommetider glemmer hun at slette et par fotos af pigen der før brugte annoncen. Det er dog ikke tilfældet her. Hun har desuden altid pæne piger som yder en fin service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 15. December, 2022 (edited) Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Jeg har ikke besøgt Ella, men kvinden der har stedet bruger ikke falske fotos. Hun genbruger annoncerne når pigen skifter, og sommetider glemmer hun at slette et par fotos af pigen der før brugte annoncen. Det er dog ikke tilfældet her. Hun har desuden altid pæne piger som yder en fin service. Hun har glemt det i denne annonce et par af billederne er fra hendes klinik i Vejle. Sidst jeg besøgte Bella var en trist tur. Ella kender jeg ikke til. 8000 Redigeret 15. December, 2022 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. December, 2022 8000 skrev, for 16 minutter siden: Hun har glemt det i denne annonce et par af billederne er fra hendes klinik i Vejle. Sidst jeg besøgte Bella var en trist tur. Ella kender jeg ikke til. Ja du har da ret. Der er smuttet et par ind af en lidt mere buttet pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusC 9 Skrevet 16. December, 2022 Quatermain skrev, den 14.12.2022 at 23:06: Tak. Værd at undersøge. Annoncen lyder, som om den er skrevet af Gollum, men pigen ser nydelig ud. Nogen der ved, om det er hende, man møder på adressen? Q. Hej Jeg har været forbi, og ja det er Ella. Hun er mega sød, så være god mod hende. Mvh. AarhusC. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg