Hop til indhold

Recommended Posts

Havde booket en tid ved Amanda, og havde fået en adresse i Silkeborg. Men da jeg dukker op og ringer som aftalt er hub pludselig forsinket, jeg acceptere og venter i 30 min. Ringer hende op igen og hun svare ikke. Dybt useriøs..

 

https://annoncelight.dk/showad/338292

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hende i Silkeborg (første gang jeg har mødt hende) hun virkede en smule stresset da jeg ankom, men der kom da ro på, faktisk lige rigeligt ro på, hun faldt faktisk i søvn under vejs:huh:

Den må jeg nok tage på mig, jeg må jo være møg kedelig i sengen:biggrin: nå men bedst som jeg lagde der med tungen i det allerhelligste, stoppede de små støn der ellers var kommet undervejs, og blev så afløst af et par små grynt/snork... ikke lige det jeg havde forventet af en halv time til 1500,-

Bestemt en sød og smuk pige, men gentagelse bliver det nok ikke til herfra! :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HejsaMedDig skrev, den 15.12.2022 at 19:58:

Sikker på der ikke bare var tale om en fejltagelse?

 

Hun har ellers fået gode anmeldelser af andre:

 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/162828-dirty-amanda-aarhus-så-godt/?tab=comments#comment-1464997

Jeg havde også set de gode anmeldelser og ville gerne opleve hende, var kørt hele vejen til Silkeborg(bor i Aarhus), da det ikke havde været muligt i Aarhus, og holdte på den adresse hun havde oplyst.. pludselig går der 2 min, så går der 30.. jeg venter og tænker hun har sikkert bare travlt, jeg køre skuffet hjem igen.. om aftenen skriver hun hendes telefon var gået ud.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knyffens skrev, for 17 timer siden:

Jeg havde også set de gode anmeldelser og ville gerne opleve hende, var kørt hele vejen til Silkeborg(bor i Aarhus), da det ikke havde været muligt i Aarhus, og holdte på den adresse hun havde oplyst.. pludselig går der 2 min, så går der 30.. jeg venter og tænker hun har sikkert bare travlt, jeg køre skuffet hjem igen.. om aftenen skriver hun hendes telefon var gået ud.. 

Dårlig stil og dårlig undskyldning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænkte hun i dag skulle have en chance for at rette op på det fejlslagne besøg i Silkeborg før jul. Så jeg havde lavet en aftale med hende, hvor hun skulle være kommet kl 11, men igen brænder hun aftale. Dybt useriøs pige…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...