Hop til indhold

Sugardating i Sverige.

Featured Replies

Skrevet

Hej. Er nogen der har erfaringer med det Sverige. 

Der tænker jeg nok mest hvad lægge pris niveau på. 

Skrevet

Nogenlunde det samme som i DK. Bare lige husk på at i Sverige er prostitution ulovligt.

Skrevet
Strandløven skrev, Lige nu:

Nogen der kan anbefale et svensk sugardating site?

ja sugardating  den har piger i rigtigt mange lande, f eks var jeg med en sød pige i portugal, i lissabon en uge da jeg var der på golfferie , hole in one , hver aften )

Skrevet

Der er seriøse svenske piger på sugardaters der gerne mødes i helsingør eller københavn 

Skrevet
MikkelRæv64 skrev, for 17 timer siden:

Der er seriøse svenske piger på sugardaters der gerne mødes i helsingør eller københavn 

Ja , jeg har for et par år siden , søgt i Helsingør området, og nu man igen kan komme over grænsen er det da en mulighed. Men de tar bare beløbet i danske kroner og scorer 
kursforskellen, Men jeg har mødt to, de ville dog, rimeligvis, have lidt overført til dækning af transport, 200 f eks. 

Skrevet

Jeg mødte en pige på hotel i Malmø for et par uger siden. Det kostede kun middag ude og en overnatning på hotel. Og nu jeg var i Sverige, så blev der lige shoppet lidt, nu den svenske krone er lav.

Hende fandt jeg på sugardaters.com

Skrevet
SnowmanDK skrev, for 7 timer siden:

Jeg mødte en pige på hotel i Malmø for et par uger siden. Det kostede kun middag ude og en overnatning på hotel. Og nu jeg var i Sverige, så blev der lige shoppet lidt, nu den svenske krone er lav.

Hende fandt jeg på sugardaters.com

og så vågnede du op i en kælder under pan )

Skrevet
daddyo skrev, den 16.12.2022 at 20:24:

og så vågnede du op i en kælder under pan )

Hvis du ikke har noget saglig at skrive, så lad være med at skrive noget....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.