Hop til indhold

Recommended Posts

Guest daddyo
Strandløven skrev, Lige nu:

Nogen der kan anbefale et svensk sugardating site?

ja sugardating  den har piger i rigtigt mange lande, f eks var jeg med en sød pige i portugal, i lissabon en uge da jeg var der på golfferie , hole in one , hver aften )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
MikkelRæv64 skrev, for 17 timer siden:

Der er seriøse svenske piger på sugardaters der gerne mødes i helsingør eller københavn 

Ja , jeg har for et par år siden , søgt i Helsingør området, og nu man igen kan komme over grænsen er det da en mulighed. Men de tar bare beløbet i danske kroner og scorer 
kursforskellen, Men jeg har mødt to, de ville dog, rimeligvis, have lidt overført til dækning af transport, 200 f eks. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte en pige på hotel i Malmø for et par uger siden. Det kostede kun middag ude og en overnatning på hotel. Og nu jeg var i Sverige, så blev der lige shoppet lidt, nu den svenske krone er lav.

Hende fandt jeg på sugardaters.com

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
SnowmanDK skrev, for 7 timer siden:

Jeg mødte en pige på hotel i Malmø for et par uger siden. Det kostede kun middag ude og en overnatning på hotel. Og nu jeg var i Sverige, så blev der lige shoppet lidt, nu den svenske krone er lav.

Hende fandt jeg på sugardaters.com

og så vågnede du op i en kælder under pan )

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 16.12.2022 at 20:24:

og så vågnede du op i en kælder under pan )

Hvis du ikke har noget saglig at skrive, så lad være med at skrive noget....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...