Hop til indhold

Judy i Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Skrevet med hende, men fik aldrig en sikker aftale på plads med hende… for lige når sidste melding skulle udveksles gik der snildt 1/2-3/4 time og så et “so….?”…. Det lovede ikke godt når det var sket 2 gange…

Skrevet

Utroligt så forskelligt vi ser på hende. 
Om det så var ganske gratis, skulle jeg ikke forbi. 

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author
yrghh skrev, den 20.12.2022 at 18:20:

Utroligt så forskelligt vi ser på hende. 
Om det så var ganske gratis, skulle jeg ikke forbi. 

Ja vi har vel alle hver vores smag, men jeg er da nysgerrig efter at vide, hvad årsagen er til, at hun virker SÅ frastødende på dig? 

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 5 timer siden:

Ja vi har vel alle hver vores smag, men jeg er da nysgerrig efter at vide, hvad årsagen er til, at hun virker SÅ frastødende på dig? 

Nej, det var også meget forkert udtrykt. Det er fantastisk, at der er nogen til alle, og jeg har ikke ret til at skrive sådan noget vås. 
Jeg beklager dybt.

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, den 14.12.2022 at 14:11:

Er der nogen her der har besøgt https://annoncelight.dk/showad/357523
Synes ikke jeg kan finde noget på hende. :) 

Pf. tak. 

Hejsa Jeg har skrevet en anmeldelse på hende for længe siden

Jeg havde en god oplevelse med hende 

knus

Skrevet

Mums nogle lækre neger ben, det sgu lige noget for mig. Især det sort/hvid foto, synes faktisk de ser noget velkendt ud de ben.

Skrevet

Jeg har været sammen med hende 4 gange hen over sommeren 2022 - hun er nok den eneste brun pige der bruger sine egne billeder - hun er sød og vil gerne snakke, har heller ikke travlt med at blive færdig - dog syntes jeg hun er meget stille at have sex med, har nok været sammen med hende, da hun billig - altså i pris- 

det eneste minus og det er stort - hun laver om i aftalerne 100 gange yderst ustabil

Skrevet
fræk6 skrev, den 17.1.2023 at 02:26:

Jeg har været sammen med hende 4 gange hen over sommeren 2022 - hun er nok den eneste brun pige der bruger sine egne billeder - hun er sød og vil gerne snakke, har heller ikke travlt med at blive færdig - dog syntes jeg hun er meget stille at have sex med, har nok været sammen med hende, da hun billig - altså i pris- 

det eneste minus og det er stort - hun laver om i aftalerne 100 gange yderst ustabil

giver hun sex uden kondom ?

Skrevet
biker skrev, for 7 timer siden:

giver hun sex uden kondom ?

Jeg syntes det er bedst du kontakter hende og fremlægger dine ønsker og du får en pris på det - jeg tror ikke hun køre med faste priser

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.