Hop til indhold
Guest daddyo

yourhappiness kbh

Recommended Posts

Guest daddyo

Hun har været på siden mange gange, med næste de samme fotos
Jeg kan ikke sende link, hun har blokeret mig, Hun blev sur over jeg genkendte hende fra en venindes side. 
Nogle som kan huske hendes gamle navn og hvad tråden om hende hed, hvis det ikke er to tråde

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 3 timer siden:

Hun har været på siden mange gange, med næste de samme fotos
Jeg kan ikke sende link, hun har blokeret mig, Hun blev sur over jeg genkendte hende fra en venindes side. 
Nogle som kan huske hendes gamle navn og hvad tråden om hende hed, hvis det ikke er to tråde

Er det (2) SugarDaters du mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været på sugardaters.dk i mange år, første gang jeg var sammen med hende fra ca 10 år siden i Skovlunde, men hun har da godt nok fået lavet meget ved sig, hun ser godt nok slidt og brugt ud nu :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 10 timer siden:


Jeg kan ikke sende link, hun har blokeret mig, Hun blev sur over jeg genkendte hende fra en venindes side. 
Nogle som kan huske hendes gamle navn og hvad tråden om hende hed, hvis det ikke er to tråde

Hvis hun har blokeret dig, så lad vær….. bare lad vær. Det lyder sgu lidt creepy og stalker-agtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Some1 skrev, for 15 minutter siden:

Hvis hun har blokeret dig, så lad vær….. bare lad vær. Det lyder sgu lidt creepy og stalker-agtigt.

ja , enig, og hun kan så, efter jeg har skrevet til hende jeg genkendte hendes fotos, lade være at bruge sit profil foto fra en offentlig side, som profilfoto, på sugardating
og så er hun sur på mig, over sin egen dumhed , men fint nok, ser hendes veninde en gang i mellem det går nok 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Flash69 skrev, for 5 timer siden:

Hun har været på sugardaters.dk i mange år, første gang jeg var sammen med hende fra ca 10 år siden i Skovlunde, men hun har da godt nok fået lavet meget ved sig, hun ser godt nok slidt og brugt ud nu :wacko:

nå syntes hun ser velholdt ud?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 29 minutter siden:

ja , enig, og hun kan så, efter jeg har skrevet til hende jeg genkendte hendes fotos, lade være at bruge sit profil foto fra en offentlig side, som profilfoto, på sugardating
og så er hun sur på mig, over sin egen dumhed , men fint nok, ser hendes veninde en gang i mellem det går nok 

Du har konfronteret hende med hendes privatliv. Hun har blokeret dig. Du kender vist udemærket hendes veninde. Alligevel søger du efter hende.

Mit stalker-barometer er helt oppe i det forkerte felt.

Lad det ligge

og god jul

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Flash69 skrev, den 14.12.2022 at 16:02:

Hun har været på sugardaters.dk i mange år, første gang jeg var sammen med hende fra ca 10 år siden i Skovlunde, men hun har da godt nok fået lavet meget ved sig, hun ser godt nok slidt og brugt ud nu :wacko:

hvem taler du om , hun var så 17 dengang ?? 
det er nok ikke hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 11 timer siden:

hvem taler du om , hun var så 17 dengang ?? 
det er nok ikke hende

Jo det er hende og ja hun var ikke 17 den gang, hov kan folk finde på at lyve om hvor gammel de er :huh: det kan da ikke passe vel :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Flash69 skrev, for 2 timer siden:

Jo det er hende og ja hun var ikke 17 den gang, hov kan folk finde på at lyve om hvor gammel de er :huh: det kan da ikke passe vel :D 

næ næ det går kun jeg
hvad mener du i øvrigt med du så hende i skovlunde ?? boede hun der , 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...